Nå ser det ut til å ha ordnet seg.
Verkstedet som tectylerte bilen gikk over det elektriske anlegget og fant fuktighet i coilene? på pluggledningene.
De blåste rent for fuktighet og mente det var det som hadde vært problemet.
I alle fall går bilen som en klokke igjen nå.
Det kostet meg ikke en krone heller!
Av og til står lykken den kjekke bi.
Hei,
Har en 325i cab 94 modell som har begynt å fuske på lave turtall (ca. opp til 2.000). Har hatt tendens til å rykke på 5000 tidligere, men nå er den skikkelig hakkete på 1000-2000. Virker som den er sur, får for mye drivstoff, eller ikke går skikkelig på alle sylindre.
Har akkurat hatt den på tectylbehandling med steaming. Kan dette ha noe med det å gjøre?
Takker for alle gode råd!
PS! Den går som en klokke til den blir varm.
Når den blir varm (driftstemperatur) begynner den å fuske.
Virker som den ikke går på alle sylindrene, eller at tenningsrekkefølgen er feil.