Gå til innhold

Ken M

Medlem
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Ken M's Achievements

  1. Når jeg skal skru dem sammen, hvordan gjør jeg det i forhold til hvor hardt jeg skal skru? Er det viktig, eller tat man det på "feeling"?
  2. Takker så mye for svar fra deg Henrik, brukker jeg bare et fint smergelpapir da, når jeg skal pusse ned felgene? Eller hvordan gjorde du det?
  3. Fordi at det er en "grom" motor i utgangspunktet med oki effekt og lyd. Men jeg sa det mest for å ikke fornærme e-30 M-3 eiere. Er noe spesielt med 6 eller mer syllyndrer under panseret-lyden er mye grommere enn noen firer kan få. Men alt er jo smak og behag.
  4. Liggner akkurat på mine BBS felger. Hvordan gjør d det med skruene? Skrur du dem ut? Og itilfelle hvordan gjør man det med montering? Tenker på evt. lik rekkefølge på skruene og evt .moment på dem når du skrur dem inn. Får vis man ikke skrur ut skruene, hvordan skal jeg gjøre jobben da? Takker for alle innspill. Men hører gjerne mer fra deg Henrik, på hvordan du gjorde det.
  5. BMW må ha 6 syllindre eller mer, bortsett fra e-30 M3 da. Greit at en 320i ikke går bedre enn en 318is, men fy for en mye "deilligere" lyd. Gå for 325i du..
  6. Har orginale lamper bak jeg, og tror eg skal holde meg til det. Har selv en "diskred" stylling, skjørtee sidene og bak + frontspoiler med lykter selvfølgelig. 245/40/17 foran og 275/40/17 bak. Fullstendig skinn innvendig, seter, dører, midtkonsoll og dasjbord+tre ratt. Synes e-32 blir vannvitig fin med litt stylling og gromme dekk/felger. Har god sans for V12eren jeg, drar passe godt. Skal chip-tuinig på den og fjerne fartssperren, og montere KN-filter i hvert gjørne i motorrommet. Ser litt grommere ut når jeg åpner panseret. For det blir jo ikke så mye effekt økning på det jeg har nevnt, chip-tuiningen skal øke 35 hk og 60 NM. Det er jo litt. Så skal jeg ha tårnstivere i motorrommet. Men det koster "flesk" å drive med biler/BMWer. Kult å høre at det er flere som "bryr" seg om e-32. Og takk for tipset ang. felg firmaet.
  7. Ikke lov til å selgestørre MC enn 750 også, etter som en kammerat av meg fortalte/mente.
  8. Driver å bygger en litt grom e-32 750i 1989 mod og lurer i den forbindelse om det er noe spesielt jeg må tenke på ang. å koble fra batteriet. Eller er det bare å koble ifra? Minus først, eller spiller det ingen rolle? Som dere sikkert skjønner så er jeg rimelig "grønn" som bilbygger, men et sted må man jo begynne. Har skrudde BBS felger som skulle vært lakket på nytt, hvordan gjør jeg det med skruene i felgene? Regner med at de ikke bare er til å skru ut? Er det noen firma her på østlandet som er kjent for å gjøre sånne ting bra og til en fornuftig pris?
  9. Bilen har godt ca.225000km, ingen tikking eller blårøyk. Hvite blink sidene foran, blanke blink fanger foran, spredere/tåkelys i spoiler foran og M-tech skinn ratt alt det var nytt for 1 år siden. Litt rust venstre hjulbue foran + venstre dør foran og litt på bakdør. Setene er i god stand ingen hull. Hvite instrumenter. Bremsene er slitte på den. Årsavgift er bet. Byttes i en eu-godkjent bil av ymse type (alt er av innteresse) Må ha eu-kontroll innen 310805. Eller selges ca 30 tusen Pigg frie vinterhjul på org. alu.felg og 205/50/16 på 1 år gamle 10 eikede felger. + 205/50/16 på 5 eikede felger. Med blå "engle øyer" på alle 4 frontlyktene.
×
×
  • Opprett ny...