Gå til innhold

Ewalle

Medlem
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Moss

Ewalle's Achievements

  1. Den skal sitte i tanken, men det var om ttilgjenligheten var fra baksete slik sm m30e30 skriver eller foran venstre bakhjul som Dolk og propan skriver... Men der er det ikke noe, så da sitter den vel bak sete da..
  2. b0rre har uten tvil rett her ja..
  3. Dette er bensinpumpen antar jeg som skal sitte på bilen min, men klarer ikke helt å se hvor den skal være? Selvom noen sier at den skal være under tanken, så klarer jeg ikke helt å forstå det ettersom jeg ikke kan se den på noen som helst måte!!
  4. Jepp, sikringen er hel.... Jeg klarer ikke å forstå det utfra det diagrammet jeg ser på, og klarer heller ikke å noe, men har ikke lys der bilen står nå, så det er litt vanskelig, men det stemmer sikkert det du sier... Dessverre ikke tilgjengelig her jeg er nå...
  5. Jepp, er klar over dette, men det ville ikke ha skjedd om releet var gåent heller... Men etter å ha byttet relee, så skjer det fortsatt ikke, så da er det ikke så mye å tvile på lenger. Har uansett fått innvilget lån på bil, så bilen går på en bilauksjon så fort den går normalt, om jeg får tak i en bensinpumpe som ikke er altfor dyr... Hva bør forresten en bensinpumpe til bilen ligge på?? Samt er det lik på alle e30? Og sitter bensinpumpa i samme region som tankmåler, eller er det en større operasjon for å bytte pumpa? Altså ut med tank, og ikke bare baksete?
  6. Da er releet utelukket, tar en ringerunde til diverse høggere i morgen tidlig, og satser på at jeg får tak i bensinpumpe..
  7. Nå snakker du om 2 vidt forskjellige biler, selvom antall hk er det samme. Når kan en Audi sammenlignes med kjøreglede iht en BMW? Man vil aldri finne like mye gøy i noen som helst annen bil enn en M-serie.. Med mindre man har altfor mye penger
  8. Vel, er det ikke rele eller pumpa, så blir jeg den heldige eier av nyere bil tror jeg...
  9. Glemte visst å tilføye at jeg har en 89 e30 316i... Ooops...
  10. Og hvor sitter det releet hen? Er klar over at jeg sikkert burde ha funnet det, men finner ikke noe i instruksjonsheftet til bilen min... Edit; Fant en annen ting, isolasjonen på ledningen til lambdasonden er skadet. Men ingen av ledningene er skadet. Kan dette ha noe med problemet å gjøre??
  11. Og i dag var den kav umulig å få startet igjen. Hvem relee kan jeg bytte med?? For å finne ut av det??
  12. Ok... Hører ingen lyd når jeg setter på tenningen. Men det kan jeg heller ikke si at jeg har hørt før heller. Så er den lyden der uavhengig om pumpa funker eller ikke?? tanken må vel ut uansett da for å finne ut det?? Og tanken må vel ut om jeg evt. må bytte bensinpumpe også??
  13. Da var kjøreturen over, og den holdt mye bedre nå, men problemene var der fortsatt, om enn i mindre grad i enn i går. Så jeg bytter rele i morgen, og gir tilbakemelding til forumet om det er feilen, hvis ikke, så er det en ekkel jobb i form av å bytte bensinpumpe...
  14. Takk for tips... Har byttet bensinfilter nå, og det rant brun guffe ut av det, så uansett om det var det som var feilen eller ikke. (Finner det ut straks...) Så skadet det ihvertfall ikke å få byttet det... Skal forsøke å få tak i releet i morgen, da jeg har lite elekronisk kunnskap, og når det er så billig, så får jeg bare bytte det...
  15. Er det jeg mistenker at det er enten bensinfilteret, releet til pumpa eller selve pumpa.. Men har lest så mye om at slitt kam kan forårsake dette, men jeg hakke peiling på hvordan jeg skal kunne se at en kam evt. er for mye slitt.. Så nå er jeg veldig usikker... Men hvis det hadde vært kammen så hadde vel pluggene vært våte, når jeg tenker meg om... Så det er vel ganske enkelt tydelig at det er relatert til bensintilførsel....
×
×
  • Opprett ny...