Å bytte denne membranen tar nok 2-3 timers tid for en erfaren mekaniker,selv brukte jeg nok en del mer men det var fordi de skruene satt godt fast og i tillegg er det veldig trangt der.
Nå jeg fikk disse symptonene på min egen bil forstod jeg ikke hva det kunne være,så jeg trålet svenske og amerikanske BMW forum for å finne noen svar og svar fikk jeg.
Gikk så videre til Autozentrum/Stenshagen/Autopower og Arne Gulbrandsen og fremla problemet til de,men de hadde ikke hørt om dette tidligere og ville ta diagnosetest osv....
Da bestemte jeg meg att dette skal jeg prøve og fikse selv og bestillte de delene jeg trengte.
Nå skal ikke jeg være helt bastant og påstå att du har samme problem som jeg hadde,men å skifte dette dekselet med membranen i kan jo uansett være lurt om du tenker på å ha denne bilen noen år fremover.
Her er noe jeg fant på en amerikansk side: http://home.comcast.net/~vicent/osve38.html
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387
Takk så mye for hjelpen så langt. Etter å ha trålet de svenske sidene opp og ned kan jeg ikke forstå det skal være noe annet. Alle symptomer tilsier dette, så det dekselet skal nok bli bytta i første omgang. Det jeg synes er rart et at BMW Norge ikke kunne hjelpe verkstedet. I tillegg hadde de undersøkt i Tyskland uten hjelp. Ser for meg ut som om dette er et helt vanlig problem på disse bilene.. Har vært å "prøveskrudd" litt. Forferdelig trang, så det kan nok være et verksted blir overlatt jobben...