Gå til innhold

Bmw325turbo

Medlem
  • Innholdsteller

    297
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Trondheim

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Bmw325turbo's Achievements

  1. Hvorfor skriver du 2 dørs 84mod når bildene er av en 4 dørs 89mod?
  2. Hei, jeg har en boks til en slik motor, fungerte greit på min ihvertfall. Skal få den for 1300 innkludert frakt.
  3. Trenger ikke fia godkjenning.
  4. Får bare opp en svart visningsskjerm på Youtube. Søker også på wedding burnout og tar det den veien, samme da. Samme om jeg bruker Firefox eller Opera. Ser det er flere som har problemer med å se filmen, noen som vet hva som er feil? Virker her i chrome ihvertfall.
  5. Da har bror min giftet seg i helga, og da var e30'n så klart brudebilen Et lite filmklipp ut fra kirka
  6. Felgene er 18" Raptor felger fra GS, budsjettet begynte å sprekke litt på slutten
  7. Takk for det, men har vell sterk konkuranse fra mange motorrom her på bimmers, ikke minst ditt!
  8. Det er nokk desverre ganske umulig å få dette godkjent ja Ja den er veldig stor til å bare ha 5 sylindrer på rekke, men skal vell gå fint ned i en 6-serie Skal få tatt noen bilder neste gang den er på bukken, er ikke spesielt god plass nei, ihvertfall ikke til styrleddet fra rattstammen. Stabstaget går fremover istedet for bak.
  9. Takk for hyggelige tilbakemeldinger! oddis: Har sendt en mail til Johan, så vi får sammenlignet litt kurver ja. Kristov: Litt usikker på e30meet enda, jeg tror ikke vi klarer støykravet, er det ikke 90db? Skal se om jeg finner noen flere bilder å legge ut. Og en film med litt dekkmissbruk
  10. Vi skulle egentlig dit ja, men så klarte bror min og dama å velge den helga til å gifte seg på, så det får bli neste år Høres ut som det er ho som står for prioriteringene der i gården Hehe, tror han forsøkte å få byttet helg når han oppdaget det men var vist forseint
  11. Takk for det! Kjøp sugemotor du å no Ola, så slepp du at veiva knekk Takk er vell ikke helt strøkent nei, men greit nokk for vårt bruk Vi skulle egentlig dit ja, men så klarte bror min og dama å velge den helga til å gifte seg på, så det får bli neste år
  12. Tenkte og lage en liten tråd om det siste prosjeket, som jeg og bror min har bygd. Har hatt en e30 med m20b27 turbo en del år, men det fristet å prøve noe nytt. Så da vi kom over et nesten rustfritt e30 karroseri, som hadde fått påsveist m3 skjermer, c stolpe og hadde resten av m3 stylingen kjøpte vi det. Etter en del timer med youtube filmer av svenske Johan sin m3 med M5 V10, så kjøpte vi en slik fra sveige som hadde 2 defekte rådelager. Ser ut som de her også har rådelager problemer som mange av de andre S motorene. Plukket motoren i små biter, byttet lager, slipte veiva og kjøpte 2 nye råder. Litt mere avansert å skru på denne enn m20 motoren. Girkasse ble fra en e90 m3, ettersom de passer rett på. Den fyller i ganske bra Vi hadde planlagt og bruke den orginale hjernen, men det tok så veldig lang tid med Tyskeren som skulle fjerne startsperren, så da Kristov kom med et tips om at Khöler hadde kommet med et datasprut som gjorde at vi kunne bruke vanosene, el-gassen og alle de andre orginale følerne, coilene og div. ble det så vi gikk for det. Det ser ut som fungerer veldig bra, var på Bjørnstad og finmappet litt, og den ser ut som den yter som den skal. Skal få lagt ut bremsepapiret senere, tror det var 469,5hk på hjula og 505nm på hjula. Så med 12% tap er det 533hk og 574nm i motoren. Det var ca 450nm på hjula fra 1500rpm, så den er veldig sterk. Noen bilder, nå som den er nesten ferdig (rørene til luftfilter skal lakkeres)
  13. Hei, jeg har lekkasje på servo olje mellom den hydraulisk bremskraftforsterkeren og bremse sylinderen. Delene kommer fra en e32 750, noen som vet om det går å bytte pakninger for å få dem tett?
×
×
  • Opprett ny...