Gå til innhold

speedtouch

Medlem
  • Innholdsteller

    197
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Sauda

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

speedtouch's Achievements

  1. nice ,, det er jo alltid en fordel og ha bilen så nerme så mulig, jobbe på litt kjapt og heller la far din få tilbake garasjen før vintern kommer:)
  2. Hei ! Den 325 tic en på side 1 hadde knalltøffe felger;) Er det 18 ? og vet du hvilket inpress?
  3. Hvor mye koster det med vipec og mapping?
  4. okei,, jammen ikke gale det! Er jo bare en svipptur for meg til kamøy så dette fristet. Er det noe bortsett fra bunnpana som mangler her før det er tut og kjør? mellomaksling og motorstyring ?
  5. Intressant hvor mye skal du ha for motor+ det som trengs for og montere den i e30 ?
  6. Takker for det nei har desverre ikke bilder fra før jeg begynnte. Men det er ikke så lenge til dem kommer på igjenn framme. Har bestilt nye framskjermer til den så de må valses til felgene før lakk Må nok også valses litt bak når eg skal ha større spacer for og få fremhjul og bakhjul til og matche på inpress. Det virker ut som om bakhjula sitter lenger inne i hjulbuen originalt.
  7. Flott prosjekt! Ser ut som om denne e21 en har havnet i gode hender ! Jeg er egentlig litt originalpolizei, men når du fikser opp en bil som er såpass nedsleppt så kan man jo ikke "klage" på stylingkitt kjekkt og se litt sveisearbeid også, savner egentlig det på dette forumet. Når du sveiser inn såpass mange nye karosserideler, hvordan gjør du når du skal rustbeskytte?
  8. Må vente med og sveise her til motoren er kommet ut. Malingen må skrapes bort på baksida, viss ikke tar det bare fyr og det er håpløst og sveise midt i flammene.
  9. m-tech fangeren skal byttes ut til en ny som ikke er skeiv, og bakpotta blir bytta ut med eisenmann 2*83mm. Venstre side, her ser dere lappen på innerkanalen. Gulvpanel venstre side
  10. Ivrig tilskuer Noen bilder av bilen
  11. Hei igjenn ! på tide med en update. Har fått gjort en del siden sist. Er blitt helt ferdig med reparasjonen i høyre hjørnet, og er nesten ferdig i vestre. Her mangler kun å sveise litt+ og få på plass en bit på ytterkanalen. Den sida som såg best ut før eg begynnte og skjære skulle vise seg og være den værste, med kryprust langs skjøyten helt opp til toppen av girkassetunellen. Her har eg bare laga noen lapper som går kant i kant istedenfor overlapp som det er originalt. Da er også rustproblemene helt ute av verden, eneste som er litt dumt er at jeg må jukse litt inn imot det originale stålet. På venstre sida valgte eg å ikke kutte så mye ut av innerkanalen som på høyre side der eg kutta den av på tvers. Det er på grunn av at den var vanskelig å få sveist bra på plass igjenn i overdelen på grunn av veldig tynt stål i godset man skulle sveise på. Så eg kutta den heller på langs, og da ble det igrunn enda bedre. Det som gjenstår da er og fikse litt på jekkfestene bak, ordne på girkassefestet og å fikse på innfestinga til tankpåfyllinga så er den ferdig karosserimessig. Her banker eg til profil på gulvlappen:
  12. Ja det hadde jo helt klart vert rått med 280 hk på m20, men da må man nok investere mye penger i og få gravd utav toppen en god del , men ett sted må man jo sette ned foten og si at nok er nok. I metric mechanic kittet så følger det jo med en topp som har 18% økning i flow, så tenker det får holde med det Da kan jeg jo ta kontakt med deg når motoren nermer seg ferdig, slik at jeg også kan komme i kontakt med han
  13. Ja, ett sted går jo grensen for sunn fornuft. M3 motoren er fin sånn, mye motor for pengene. Metric mechanic kittet i lag med haltech vil vel muligens gi 250hk? Prisen samlet vil vel da bli rundt 50 tusen. Inntil jeg finner ett bra interiør så blir det vel ganske vektredusert innvendig, det hjelper jo på prestasjonene det og
  14. Det er jo bra og høre ! Virker ikke som om det er så veldig populært i grunn, men det spørs vel hva man vektlegger. Jeg liker lyden i m20, + at bilen beholder originaliteten, og at man ikke har trimmet så åpenlyst som om man sikfter til m3 motor. Men hadde det vore lett og få det godkjennt m3 motoren så hadde jeg jo naturligvis valgt den Blir nok en stund til film da hehe , men bilder under oppbygging skal eg komme med
×
×
  • Opprett ny...