Gå til innhold

slinkey

Medlem
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    slinkey@slinkey.no
  • Website URL
    http://www.cwtp.no

Profile Information

  • Interesser:
    Grimstad

slinkey's Achievements

  1. Har sett på realoem delekatalogen. Veldig bra den, men eneste måten her å se på om eksosflensene er like er jo å se på eksospakning, og de kan ha forskjellige delenummer selv om flensene er helt like.. Vanskelig dette..
  2. Poenget er at jeg skal vite hvilke flenser som passer på hva. Kan det være så vanskelig?
  3. Bump. Er i hovedsak 6sylindra motorene til bmw jeg er interessert i info om.
  4. Gi meg ett par url'er da. Foretrekker fortsatt å få vite det fra noen som faktisk har prøve / kjenner disse motorene godt enn å se på grenør. Kan ofte være små forskjeller som ikke har noe med flensen mot toppen å gjøre som gjør at grenrør er forskjellig. Vil enkelt å greit vite hvilke topper(på hvilke motorer) som har samme flenser.
  5. Ikke når man skal produsere turbo-grenrør og gjerne vil vite hvilken motorer som passer om hverandre. Som sagt, setter pris på seriøse svar, og vet veldig godt hva jeg er på jakt etter.
  6. Hei. Lurte på om noen har eller kan lage en liste over hvilke grenrør som passer om hverandre på forskjellige topper? Foreksempel vil ett grenrør til 320 passe på en 325, eller kun 323? Hvilke årsmodeller passer om hverandre? Setter stor pris på seriøse svar.
  7. Kittene mine skal være så billige som mulig, derfor bruker jeg ikke tilleggsprut. Leverer med bensintrykksregulator som man justerer ett grunntrykk, og ett topptrykk. Da får man justert bensinmengden omtrent perfekt.
  8. Ang. arbeidet ved å bygge om til turbo vet jeg nok om siden jeg driver med dette. www.cwtp.no Holder på å utvikle kit til diverse BMW'er. Takker for gode linker til mye bra info Jeg visste kommentaren om emblemtrimming ville få dere til å redde æren
  9. Ingen som hadde NOE vettugt å si? Bare emblem trimming det går i her?
  10. Hei. Skal bygge turbo på en BMW 320 1992. model så det blir vel M50 B20 motoren. Hvilke dyser har denne orginalt? Hvor høyt bensintrykk er det orginalt? Er dysene lav eller høy ohm? Sjekket i bosch lista jeg har og den kom med denne infoen: Bestillings nr. Bar CCM Bil 0 280 150 210 2,5 133 BMW 320I 0 280 150 414 3 224,8 BMW 320I Hvilken av disse er den riktige, vis det er noen av de? Flott vis noen kunne svart. Mvh Carl-Wilhelm Tønnevold http://www.cwtp.no
×
×
  • Opprett ny...