Gå til innhold

peter

Medlem
  • Innholdsteller

    112
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    SENJA

peter's Achievements

  1. min nyinkjøpte m5 92' begynte i dag å lagelyd i motorn. demonterte viskosen og startet på nytt. da er det en summing og rassling av noe som ligner veldig på kjedelyd!!! plutselig ett å annet pling også!! da stoppet jeg motoren!!! er dette registeret som er på tur eller kan det bare være strammeren?? hvordan sjekker man dette bedre. km 187000 noen som har tips????
  2. her er det nokk tennings trøbbel. sjekk fordelerlokket/rotor for sprekk og skader
  3. hehe byr 1k
  4. e den gullbelagt?? byr 1000
  5. bilder?? mye kankjørt skeiv osv?? fikk du på vingen?
  6. pris på veiva? målt?
  7. 9x16 cup? bilde? dem gikk ut av produksjon i fjor etter ca 3 år på markedet. når jeg tok i på dem var nyprisen 2800.- pr felg, så i fjord kostet de 2200.- pr felg syns det er dyrt nok jeg. 8000.- skal tenke på det hvis du er intrisert så ring på, så kan vi se.
  8. Takker for svar, Det er slike diskusjoner som gjør at vi gutta som er på begynnelsen av turbolivet ikke går på rævasmell med en gang mvh Peter
  9. kjøre for tiden på 8,8komp og 0,7 bar ladding. skal overhale motoren til vinteren og tenker da og dreie ned stemplene, ca en mm. kommer da til å prøve meg på 0,9 i laddetrykk. hva mener du med at det bare holder en stund? vil en orginal pakning ødelegges etter tid og stunder? eller vil boltene gi seg? og da gjøre så at pakkningen begynner å lekke? kansje litt mye spm men har ikke økonomi til å gjøre en race motor med det første. satse på sikt opp mot 400hk på orginal bunndel. m20b25 takker for svar og beklager rot mvh Peter
  10. Nu rote jeg litt men siden diskusjonen er så godt i gang. jeg har et slipesett til 323 liggende og der er det 10/9 bolter som følger med. Så erfaring viser at 12/9 bolter og den extra tykke +0.3 topp pakkningen skall holde bra til ca 0.9 bar ladding?? økonomi turbo
×
×
  • Opprett ny...