Gå til innhold

stian329

Medlem
  • Innholdsteller

    883
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Stavanger

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

stian329's Achievements

  1. Uåpnet eske...
  2. Har du starter til 2 literen?
  3. bump
  4. Har et sett med Arp bolter til M50. Nye i eske. Selges kr. 1500,- Befinner seg i Stavanger
  5. Har et Throttle cable conversion kit m/cable end adaptor fra VAC Motorsports. Nypris er $325 +frakt og moms Selges for kr. 1000,- Befinner seg i Stavanger. Det er dette kit'et det er snakk om: http://store.nexternal.com/shared/Store ... otors&All=
  6. Jepp, jeg bekrefter at de er solgt
  7. Det er ikke FirstPrice-lykter Det er feil at disse kostet 5000,- nye. De gikk ut av produksjon for noen år tilbake og er veldig ettertraktet blandt mange, derav prisen. De som ikke er villig til å betale prisen har egentlig ikke så mange alternativer Førstemann til mølla med 4000,- pluss frakt(ca 100,-) Prisen er selvfølgelig ikke prutbar, da ruger jeg mer enn gjerne videre på dem.
  8. Nope Dette er MHW, IKKE Startec. For å illustrere:
  9. Selger et sett nye MHW baklykter til E30, aldri vært montert! Pris: 4000,- Befinner seg i Stavanger.
  10. Les litt her om ethanol og metaller(alu): http://www.nmma.org/lib/docs/nmma/gr/en ... n_Paper.do Det vil jo vise seg over tid hvordan det fungerer. Regner ikke med at motor/bensinsystem kommer til å brukes år etter år uten noe ettersyn. Worst case scenario har vi ikke lyst til å tenke på.. Skal kjøre E85 jeg også, så for min del er det et høyst interessant tema.
  11. De ASA felgene heter AR1, ikke Revolution. Har dem i 8,5+10X18 på bruksbilen min. Betalte 8k for dem brukt og med slitte bakdekk. Felgene er flotte de, men kvaliteten er så som så. Litt av "chrom'en" har løsna nå.. Står "Licensed by BBS" på dem, men det syns jeg ikke de fortjener egentlig.
  12. I denne tråden finner du en del praktisk info: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... highlight=
  13. Innlegget mitt var var nok fullspekket av ironi. Jeg mener at på en såpass "grom" liste av deler/oppsett så forundrer det meg litt at du ikke har fått med deg at smidde stempler er synonymt med boring av sylindre og nøye tilpassing av klaringer. Man skal følge hver enkel stempel-produsent's spesifikasjoner med hensyn til klaringer og disse kan variere fra produsent til produsent. Smidde stempler er koniske, størst nede og minst fra under oljeringen og oppover. På JE sine stempler brukes 0,5" opp fra bunn av stempel(uavhengig av kryssbolt) som målepunkt når når man foretar tilpassing av klaring mellom stempel og sylinder. Derfor snakker man som regel 0,5mm oversize på smidde stempler. Sylindrene skal tilpasses stemplene, ikke motsatt. Da hadde det vært dårlig butikk å lage stempler.
×
×
  • Opprett ny...