Hmm, vi har 15" vinterhjul liggende, Vredestein piggfrie, veldig lite brukt, kjørt på forrige sesong, og fra starten av mars i år til påske ca denne sesongen.
Ellers er det orginale BMW lettmetallfelger og 2 av dem er påbegynt nedsliping på med tanke på lakk så ikke pen, men ble montert i hast da bilen skulle brukes på glattkjøringstreff på Eikås i vinter.
Forøvrig fruen sine hjul, men hun har sagt hun ikke liker de i det hele tatt og vil kvitte seg med dem, så pris vil jeg ikke si noe om.
Dim på dekkene er 195/65-15
Du kan komme å se på dem om det skulle være interessant over helgen.
Har lokale i Åsane.
Har også piggdekk i samme dim uten felger hvis det skulle være interessant.
Ukjent alder, men godt mønster.
Mvh Ørjan Hovland