Hei
har en 1998mod e36 touring 318tds som jeg vurderer og selge.
Solgt sent i 97.
Kmstand: 318000
Nyoverhalt motor, kun 40mil
Ny turbo
Rustfri
Nylakkert
M3 front
M-tech listverk
skinn seter
nye fjører/dempere justerbart
Nesten nye vinterdekk
2sone Klima
div slitedeler skiftet.
Hva kan jeg få igjen for denne bilen??
gjennomslag i stempelringer kanskje? Hadde det på min tds, og den mista store deler av trekk-krafta... betalte vel rundt 12lapper for komplett overhaling av motor... Tror uans jeg ville sjekka veiv/rådelager om den har mista oljetrykket..... men koble på en oljetrykksmåler og dra motor kun på starter.....
ingen plasser som er mer utsatt?
lurer også på hvorfor det er 2 slangetilkoblinger på egr-ventilen men kun en er tilkoblet? finner ikke ut hvor nr2 skal.
du kan også evt klippe og tvinne sammen kablene til sensoren om du ikke får skifta det med en gang. Men er vel bare en liten boks du kobler ifra og drar ut sensoren fra holderen ved klossen.
oljeretur bør det brukes pumpe på, med mindre det brukes 20mm eller større innvendig diameter og er greit fall. Med down-mount manifold er nok pumpe et must.. finner mer info om dette på pure-pf.com