Gå til innhold

E30-Innovative

Medlem
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Trondheim

E30-Innovative's Achievements

  1. Er det noen som har godkjenningspapir til e34? fra 520 til m5. Eller hvor jeg kan få tak i det? Har en norsk 520 + en kumplett m5 fra Tyskland. Skal flytte over all deler. men trenger papirene
  2. Noen som vet om det er mye arbeid å sette en 3,8 l m5 motor manuel, ned i en 525 automat? Hvor enkelt det er å få godkjennt hos biltilsynet? eventuelt hvor jeg får kjøpt de nødvendige deler? har motor og gir. Satser på et hurtig prosjekt, mens jeg venter på en ny haltech fra australia, til min e30 med 1,2l wankel motor(585 hk)
  3. wankel er tingen!!!!se simtechracing.no
  4. hvilken diff bruker du på den?
  5. passer e28 diff`n rett på e30`n da? Noen som vet en til salgs?
  6. Det er brukt 3 år på å få denne motoren som den er nå. det er prøvd det meste med den. Og det oppsettet og delene som står på den nå, er så opptimalt som over hodet mulig på en 12a. byggeren mener at den skel vare i 3 sesonger før den må overhalles. det eneste svakhet på den er at apexene kan knekke,vis det blir for varmt, men det problemet er løst med et vanninsprøytnings sytem. det kjøler ned eksplosjonskammerne med ca.800 grader
  7. driver og setter sammen motoren nnå, så jeg kommer med bilder sitt senere. Innovative T04/60 turbo, intercooler 60-30-10-cm, 3stk bensinpumper 4stk dyser(2 stk på 600cc og 2stk på 1600cc) Avslutter med 1,1 liters Wankel motor(www.simtechracing.no) som sto i den RX2`n som ligger der. RX7 girboks. 550 HK på hjulene. maks RPM=10500 Maks Laddetrykk 2,2 Bar! Komplett M3 evo kit, og en diger frontmontert Intercooler som er god for 900HK, farge på bilen har jeg ikke bestemt enda(noen tips?)
  8. Har en 86" 320 e30 stående som jeg holder på og setter en mazda rx2 motor ned i. målt til 580 hk. jeg lurer på hvilken diff jeg skal bruke. Og hvor jeg kan få tak en en slik.
  9. Yepp 12A motoren skal ut ifra Mazdan til Roger, og inn i E30`n.. Blir nok rått d ja. motoren er nyoverhalt og litt små justeringer er gjort så dette kan bli morsomt når det er ferdig i BMW`n. Roger(Simtech) mente at en diff med brems og utveksling på rundt 4:1 er ideelt for RX7 kassa og motoren som den er nå. Får håpe feste blir litt bedre på BMW`n, med tanke på at den er lavere og breiere enn mazdan. Utvendig blir det også litt små justeringer på bmw`n, Komplett M3 evo kit, og en diger frontmontert Intercooler som er god for 900HK, farge på bilen har jeg ikke bestemt enda(noen tips?) Det blir ett nytt spennende prosjekt som skal inn i Mazdan, vent og se, effekten blir ihvertfall høyere! Christian
  10. Hvor mange HK tåler 325 Diffen?
  11. Innovative T04/60 turbo, intercooler 60-30-10-cm, 3stk bensinpumper 4stk dyser(2 stk på 600cc og 2stk på 1600cc) Avslutter med 1,1 liters Wankel motor(www.simtechracing.no) som sto i den RX2`n som ligger der. RX7 girboks. 550 HK på hjulene. maks RPM=10500 Maks Laddetrykk 2,2 Bar!
  12. Blir ikke så tungt å drive me motoren min som med en 320. Har 650 HK på bane setup. Kunne tenkt meg en diff med utveksling over 4:1 uansett. Noen som vet av noen differ med denne utvekslingen(ca 4:1)?
  13. Lurer på hva utvekslingen i en standard M3 E30 Diff er? Ønsker å kjøpe M3-E30 diff også.! www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14133
  14. Ønsker å kjøpe E30 differensial med brems, kunne tenkt meg en me ca 4:1 utveksling. Helst bra stand, men alt av interresse.! Tlf. 93443215
×
×
  • Opprett ny...