Gå til innhold

lagrinn

Medlem
  • Innholdsteller

    500
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    ÅL
  • Kjøretøy
    BMW f11 520d, 2016

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

lagrinn's Achievements

  1. Varsellampa får airbagen, men har funnet ut att det er noe bøll med sleperingen etter att det blei bytta ratt, så da har jeg løsningen der
  2. Bilen det gjelder er en bmw e34, 540i 1995 mod.
  3. Jeg varmer opp denn litt jeg, er det en enkel måte og fjerne denne varsellampa på, hva kan eventuelt vere feil når den lyser? Takker får svar.
  4. Når jeg var 18 hadde jeg en Ford Sierra, ung og dum som jeg var så gikk denne sidelengs heletida, jeg blei innkalt til avhør der lennsmannen lurte på om bilen min gikk rett frem, jeg svarte att jeg skulle gjøre mitt beste og han mente det var lurt ettersom jeg lå i toppen av bunken hans får tida. På den andre siden har jeg venner og bekjente som har misstet lappen i opptil ett halvt år og andre som kun har fått advarsel, spørs om det er UP eller en lokal lennsmann som stopper deg og såklart hvor mye lurt du har klart å slippe unna med før.
  5. Veit ikke om du har skjekket dette, men du har en belg/gummislange imellom innsuget dittt og luftfilter boksen, en liten revne i denne kan gi falskluft, dette resulterte i ettertenning og rykk og napp kjøring opp til ca 2500 o/min. En måte å finne ut dette på er å starte bilen også spraye startgass rundt denne slangen, om bilen øker på turtal så har du en mulig feil kilde. Mener det var noe slikt i såfall, selv om det er lenge siden nå, også må du ta det litt rolig med startgassen.
  6. Ok, da får jeg se på det etter att plugger og vifte er blitt byttet.
  7. Noen tips til hvor jeg kan få tak i ett lettet svinghjul til en ok pris?
  8. Ok, jeg har brukt samme "vaske" metoden, men føler det er noe som blir igjen, Jeg får bytte plugger og vifta, om det ikke blir bedre så står motorfestene får tur. Men på tur til ski i dag så kom jeg over en anna sak, jeg føer att forstillingen er helt løs, må sitte og korigere og får ikke følelsen av att jeg har kontakt med framdekkene om dere skjønner. Jeg skal bytte paralellstaget, hjelpesnekka også styrestagene på begge sider, da dette ser litt gåent ut, mulig det kommer til å hjelpe på styringa.
  9. Bilen er kjøpt og betalt, skal ha en langtur til ski med den nå før helga, også får jeg svinge innom en plass og kjøpe nye plugger og bytte dem. En del av pluggene var brune nederst på porselenet, er dette pga varme eller kan det vere pga overslaget? Er det noen som har tips om hvordan jeg kan rengjøre nede ved pluggene når pluggen er ute?
  10. Den skal byttes, blei kvitt noe av vibrasjonene etter att jeg skrudde opp og tørket av alle pluggene, men litt er der enda gitt, så flere tips taes imot med stor takk.
  11. Flott om du kommer med tilbakemelding når du har byttet.
  12. Ok, da får jeg tenke litt på saken, en ny vifte koster ca 600,- hos GS, så det er jo ikke en formue.
  13. Prøvde det, men føler att jeg ikke kommer skikkelig til og att jeg ikke får ut all dritten, hvor mye stress er det å montere en ell vifte kontra å bytte ut den originale?
  14. Da har jeg fått sett litt, første tennplugg til venstre på venstre side av motoren sett fremmeifra var rimelig våt, jeg fant ingen pluggnøkkel som passet så rengjorde etter beste evne med en fille og en skrutrekker. Det blei litt bedre, men hvordan skal jeg få dette helt tørt, har prøvd med trykkluft også, er det skummelt og skru ut pluggen også rense med en fille og trykkluft? innbiller meg att det kan komme en del dritt ned i motoren. Det manglet også ett blad på vifta, kan dette ha noen betydning?
  15. Eventuelt koble den opp imot baklyset
×
×
  • Opprett ny...