Gå til innhold

Oliver

Medlem
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    KSU

Oliver's Achievements

  1. Bilen er solgt og hentet av en hyggelig kar fra Østlandet.
  2. Hei der. Takk for alle positive tilbakemeldinger Har avtale med en som flyr opp hit i morgen tidlig for å se/kjøpe bilen til avtalt prisantydning. Oppdaterer tråden for avklaring til alle dere som har ringt / sendt mail / PM / SMS osv. Til deg som ba om fullsize bilde til veggen i tvstua Her er ønsket bilde (Så stort som forumet tillater)
  3. Svart på henvendelser.. furis81: Ring om du er seriøst interessert..
  4. PM' besvart..
  5. SPectroN: Turboen kjøles med olje sirkulasjon og luft. (Vannkjøling ikke tilkoblet) Garret T28 er fra 200SX (SR20DET), kjøres med dette kjøleoppsettet i driftingbiler med 300+HK Har bremset 298HK på hjula med en slik turbo på en 2.0 liter SR20DET. Dvs at selve turboen ikke er en begrensning med dette oppsettet. På M42 gir dette ladetrykk fra 3000, er justert til maks 0,7 Bar. Har ikke målt denne bilen i benk og ønsker ikke å gjette.. Her er noen bilder av "skader" som forespurt: Noen små bulker / riper på bagasjelokket, ikke så lett å se her Litt lakkskade/overflaterust på førerdør (Forskjerm har vært byttet) En boble ved venstre bakvindu Noen små bulker på taket, ikke så lett å se..
  6. Hei der. Har ikke bilder av "skader" liggende. Det er ingen rusthull eller lignende, men som nevnt enkelte riper/bulker. Den har vært pålitelig og problemfri i de to årene jeg har hatt den. Jeg vet ikke årstall når den opprinnelig ble konvertert. Bruker ikke olje eller vann, kun vanlige oljeskift og beskjedent bensinforbruk. Bilen bør sees og prøves, tight og fin med diffbrems og ypperlig utveksling
  7. '90 BMW 318IS 2 dørs. Bilen er en original 318IS 2 dørs shadowline i Sterling Silber. El. vindu, el. speil, sentrallås, grå/sort interiør i bra stand. Første gangs registrert 01.01.1990 og registrert i Norge 22.05.2000. Står lagret på hvite skilter, EU Godkjent 28.01.2009 og årsavgift er betalt. Km.stand er 201k. Den er registrert og godkjent uten Turbo. Motor Original M42 1,8 16v med overhalt topp. Slipte og nedsenkede ventiler, 1,7mm metall toppakning. Toppmontert Garret T28 med custom 3" V-band downpipe. Map-Fueler innsprut med 2 tilleggsdyser og Map sensor. Oljekjøler med AN koblinger. Understell/drivverk Senket 60/40 med dempere og fjærer (Inkl TUV papirer) Nye bærebroer foran med eksentriske powerflex foringer Diffbrems fra E30M3 med 3.73 utveksling. (Orig var 4.11) Felger 8,5 og 9,5 x 17 Schmidt Revolution felger importert fra Tyskland ET er hhv 25 foran og 30 bak. Følger med orig 14" BMW felger med piggdekk. Bilder Feil / skader Bilen er pen men ingen utstillingsbil. Noen riper, bulker, lakkskader osv. Den kjøres uten servo. (Servopumpe byttes om en ønsker servo igjen) Viften til varmeapparatet bråker og bør/må byttes. Pris / Innbytte Prisantydning er 48K, ikke interessert i innbytte. Kontakt Kun seriøse henvendelser. Ring for mer informasjon Send PM / Mail AutoDB Link: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... efault#top
  8. Eirik Viste: PM sendt bmw-e36-e46: Holder til i nærheten av Kristiansund. TSL: Du kan lese litt her http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.ph ... highlight= Spør heller der om det er noe, dette er vel kjøp og salg ; )
  9. Trenger en diff med brems til E30 (komplett med det store huset) samt et par bedre enn std. stoler med vipp.. Står en org åpen diff med det lille huset og 4,1 utveksling på - så det trengs virkelig For å prøve å få litt bedre respons legger jeg ut et par bilder av bilen det gjelder Send meg gjerne PM eller evt mail Ved overtagelse Etter litt fiks Og en liten turbokonvertering
  10. Passer på E30 M42 også ? (318IS) Pris ? + frakt selvfølgelig
×
×
  • Opprett ny...