Gå til innhold

Gunnar H

Medlem
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Gunnar H's Achievements

  1. får kjøpt brukte på koed. Må leveres inn for å få justert til rett km
  2. Bilen min står i garasje... all oppvarming den får er de 2 minuttene det tar å snu bilen og kjøre ut.Når den står ute lar jeg den gå på tomgang til eventuel is er smeltet og det er varmt i kupeen.om motoren er er varm er uinnteresangt.Tikkelydyden på tomgang er fæl, så det gjelder om å komme fort avgårde Når jeg låner andres biler lar jeg de bli varme før jeg belaster de...
  3. 350,- Henter det.
  4. Og vi har en vinner! Har bøyd noen pinner på den blå... Rart for jeg har ikke brukt rå makt for å få den på... prøvde rette de ut nå-ser greit ut men har ikke montert.Kjøper t-10 skrujern og pærer til blink mandag og monterer da...vil ikke ta det ut en gang til
  5. løft opp gulvteppe bak ...I min var teppe helt tørt oppå men under var det badekar
  6. Tok ut instrumentpanelet i dagfor å skifte pærene (pære bak tankmåler var ødelagt-skiftet de 2 andre når jeg først var igang). ( http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-silvergaugerings.php ) Skulle også skiftet pæren som viser at h.blink er aktivert men hadde seff ikke T-10 skrujern og den lokale jernvaren var tom... Anyway: Problemet er at jeg ikke klarer å få "den store blå pluggen" til å låse seg i posisjon ! godt mulig de to andre også er "løse" men de ramler ikke ut ! Har prøvd å ha låsepinnen bak hempen(slik den var før jeg tok den ut) prøvd å få den inn-da ramler den rett ut... Har prøvd å vippe låsepinnen fra "åpen" posisjon til "låst" etter jeg har satt den i-Da kjennes det som den sitter,men når jeg setter på strøm er instrumentpanelet helt dødt! Noen som har gjort dette og som vet hvordan pluggene skal festes?
  7. *BUMP* Hvilken slange er det/hvor går den? Har samme problem med bensinlukt når vifta står på max... Trenger en bra forklaring-teknisk innsikt er lik null
  8. http://www.brreg.no/
  9. Hvite front blinkere, pris?
  10. Min 92 318i sedan med 276000 km på måleren. -Byttet diff. på 200000 km, -byttet dynamo på ca 260000 -Diverse foringer/bærekuler -bremser rundt om i fjor sommer, -Byttet startmotor 5 ganger(tenningslåsen "fjører" ikke tilbake... og en ny koster det samme som en startmotor) -Byttet pakning på høyre bakdør,, -mestparten av paneler i bilen. -byttet gliseskinner til vindu på begge sider forann. -Byttet sveiv til takluke. -Byttet termostat. for en måned siden. -byttet plastpanel på siden av radiator og under bilen foran.(brøyet på vinteren) -byttet dørstopper på førerdør og høyre bakdør -sveist rust hull i bagasjerom. -skiftet clutsh på 260000(utløserlager røyk) Bilen har tikket og brukt olje siden 125000. bruker 2 liter olje til 60 liter bensin bør gjøres -bytte pakning på førerdør -bytte platen under pakningen til bagasjelokk -fikse lås til bagasjelokk(må slå den igjen for å gå i lås) -pusse rust nederst på :framdører,i hjulbuer,i bunn av høyrehjulbue,nederst på framskjermer - skifte baklykt venstreside(badebaseng) -fikse håndbrekk Tror det var alt...
×
×
  • Opprett ny...