Gå til innhold

320

Medlem
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

320's Achievements

  1. Denne er til dobbel-enderør
  2. Selges for 400,-
  3. BUD ønskes. Kan hentes i Oslo-området. Er lakkert i rødt (strøken lakk).
  4. Dytte gjennom? Tenker du på push-pin type #3 her under? Det som ser ut til å være brukt på min diffuser er enten 1 eller 2 her på bildet. Den er rund øverst, men klarer ikke dra den ut. Dytte innover er jo umulig pga den runde øverst. 1. 2. 3.
  5. Hjelp! Jeg trenger å ta av E36 M3 diffuseren. Den er festet med 4 plastikk-saker (svart runding med en pinne trykket inn på midten). Har forsøkt å dra pinnen forsiktig utover med en flat skrutrekker og tang, men jeg klarer ikke å få en eneste en av dem løs. Har ingen i reserve så har ikke lyst til å rive dem i stykker. Hva er trikset? Er det et spesiellt verktøy som får til dette. Fant dette på nett, men hjalp meg ingenting: http://forum.roadfly.com/threads/241626 ... fuser-more På forhånd takk for tips!
  6. Skal legge alt opp og ta bilder av hva som følger med. Gi bud på PM, jeg selger så snart godtar bud. Alt som var påmontert i min bil av ESS Tuning følger med, lagt rett i eske av mekaniker som demonterte. Altså brakett for E36, skruer, luftfilter, slanger, reim osv.
  7. Sjekket serviceheftet for å finne ut hvor mange kilometer bilen har gått siden dette ble montert nytt av ESS. Dette har kun blitt kjørt 13.000 km.
  8. Følgende sakset fra ESS Tuning sine sider fra da jeg kjøpte den: "All PD systems comes with a Powerdyne BD11A or BD550 centrifugal supercharger. All kits are complete "bolt-on" kits, no modifications needs to be done to the sheetmetal of the car. Returning the car to stock status is easy." Sjekket nå og er ikke noe sted det står BD11A eller BD550 - kan dere se det kun av bildet under, hvis ikke ringer jeg ESS og sjekker. Bilde fra da den stod på min bil. Skal se om finner noe mer zoomet ut av mottorrom - men er ikke sikker på jeg har det liggende lenger. Kommer tilbake med bilder av kit'et slik det selges.
  9. Skal ikke legge ord i munn på mekanikeren nå, men jeg kan sette deg i kontakt med ham som demonterte i høst i Oslo. Mener han estimerte rundt en halv arbeidsdag for å montere alt/teste på igjen så skulle bli rundt fire tusen. Fått noen spørsmål på hvorfor jeg selger og om alt er ok med kit'et. Alt er i orden og jeg har aldri trengt å gjøre noe annet enn å bytte reimer før de ble morkne. Bilen det har stått på er en strøken E36 som kun har rullet på tørre veier som bil nr to. Jeg skal sjekke serviceheftet for å finne ut hvor mye dette har kjørt. Selges fordi bilen ble påkrevd fremvist for BT og dermed måtte av, og var ikke populært på hjemmefronten at jeg tok dette på igjen. Har et par interessenter på PM nå, så håper dette skal selges raskt. Send meg PM om du er intr.
  10. Powerdyne kompressor fra ESS Tuning selges. Komplett med alt av deler, ny pris inkl montering var i 2001 over 40 lapper. Stått på en M50B20 siden ny på bil som aldri har sett vinterføre og kjørt få kilometer hvert år. Demontert på verksted i Oslo nå høsten 2010 og samme verksted kan montere igjen. Liste som var på salgsiden til ESS Tuning i sin tid: 1991-1992 320i 6PSI 215+ HP 1991-1992 325i 6PSI 285+ HP 1993-1995 320i 6PSI 215+ HP 1993-1995 325i 6PSI 285+ HP 1993-1995 M3 3.0 US 6PSI 350+ HP 1993-1995 M3 3.0 Euro 5PSI 400+ HP 1996-1998 320i 6PSI 215+ HP 1996-1998 323i 6PSI 265+ HP 1996-1998 328i 6PSI 300+ HP 1996-1998 M3 3.2 US 6PSI 360+ HP 1999 M3 3.2 US 6PSI 360+ HP Selges for kr 15.000,- eller høystbydende om flere er intr.
  11. Takk! Pusset på punktet markert med rødt (der dere mente?) og den startet imorges!
  12. Takk skal gå over med spray imorgen samt prøve ditt forslag. Jeg mistenker at ECUen kan være skyld i dette også etter å ha lest litt rundt, men hvorfor mister jeg all strøm og må av/på med batteri for å resette? Er det en kortslutning som skal til for at dette skjer? Andre tips mottas også med stor takk, bør jo være en enkel fiks på problemet siden gikk helt fint idag morges.
  13. Får ikke liv i min M50B20 (E36) siden oppstart i dag tidlig. Den startet helt fint i morges, men etter parkerte skjer følgende: 1. Har strøm på bilen. 2. Voltmeter (etterinstallert) viser bra lading på batteri. 3. Radio/CD/Vindu/Lys etc virker. 4. Vrir om tenning - hører ingen starter, men alt dør umiddelbart. 5. Tar av negativ på batteri, og setter tilbake for å få strøm tilbake i bilen, og er tilbake på steg 1. Hva skjer? Noen gode idéer? Hvordan få liv i bilen igjen uten å måtte analysere på verksted? Så ingen sikringer som var gått ved kjapt ettersyn. Forstår ikke hvorfor bilen dør helt og må ta av/på batteri for å få strøm tilbake heller.
×
×
  • Opprett ny...