Gå til innhold

Haien

Medlem
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    haien_@hotmail.com

Haien's Achievements

  1. Dette er hva som kommer til å stoppe deg.. Desverre, men du kommer til å få problemer uten papirer på 323i motor i karosseriet ditt ifra bmw.. Mvh Ola, ex m535t eier Nja! snakka med han på den lokale trafikkstasjon og han mente at hvis jeg hadde bremsepapirer på effekt og fikk papirer fra et bmw verksted på at understellet var samme som på en 325i så kunne jeg få den godkjent med en effektøkning på 15% på orginaleffekten på en 325i! bur var heller ikke noe problem! så lenge sikt og evakuering av bilen ikke ble hindret! polstring på kritiske steder var også nødvendi! han ville helst at jeg søkte om/godkjente en ting av gangen! Han mente at det ble en del lettere for meg dette med turbo mått han sende min søknad videre "opp" i systemet men han mente at det skulle vel ikke være noe problem!
  2. stili stili! skal i gang med samma greia selv nå men blir null interiør og et veltebur i denna! hvorfor snudde dere ikke bare grenrøra opp ned før dere laga adapter?
  3. Jeg har tenkt en del på dette med turbo i e30 i flere år nå men nå er saken klar! det skal bli turbo og den skal godkjennes! er i dialog med det lokale biltrangsynte og blir godkjent med 15% effektøkning! skal bygges veltebur med avtagbare dørstrevere for gatebruk! Jeg legger stor vekt på sikkerhet og biltrangsynte likte dette og ble strax mye lettere å ha med å gjøre! siden denne bilen jeg skal bygge på er en 320i og jeg skal slenge i en 323i med turbo vil jo 15% grensa være så å si oversteget før jeg fikk på turbo! dette har jeg tenkt å løse ved å montere 325i understell og argumentere med det at 325i har 171hk og ergo kan jeg ha intill 195hk i min motor! vi får se hvordan dette går men bilen SKAL godkjennes! om jeg så må gå over lik. MVH Sten Harald Nordheim
×
×
  • Opprett ny...