Gå til innhold

Sveingaard

Medlem
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Sveingaard's Achievements

  1. hadde dama putta stygge dekaler på bilen min hadde jeg hengt meg, eller hengt hu, eller i allefall kasta hu på dør.
  2. Da var 1 solgt Fortsatt 1 stk billett til salgs... Bare å by
  3. 2 Stk. dagspass selges til quarten lørdag 8 juli. Kan selges separat, men helst samlet. Kom med bud kontakt: zeen_2@yahoo.no
  4. Bilen er eu godkjent i mars, så regner med at det er i orden. Men saken er den at jeg vil ha bilen godkjent senket i vognkortet, bare for sikkerhet. Men er det da mulig å finne ut produsenten av fjærene ved å fysisk lese det av fjærene eller sjekke dem på en annen måte?
  5. Takker igjen for gode og raske svar. Er en ting til jeg lurer på ang. fjærene; er det mulig å finne ut på fjærene hvem som har produsert dem? Har ingen papirer, så eneste mulighet er vel da å lete seg frem til det eller kjøpe nye?!
  6. Nei, fjørene står ikke oppført i vognkortet, det var derfor jeg ringte biltilsynet og hørte. Men har jeg forstått dette riktig så må jeg anskaffe tuv papirer på fjørene? Hvor kan jeg evt få tak i disse papirene?
  7. Takk for raske svar. Så ca pris for å få dette ordnet er +- 2000,-? Og har ingen direkte kjennskap til hva TUV papirer el hva de brukes til, men hvor kan jeg da få skaffet disse? Pris?
  8. Etter en telefon til biltilsynet i dag ble jeg fortalt at bilen min (e34 2.0l 91) ikke er godkjent med de senkefjærene som sitter på. Kjøpte bilen for 2 uker siden, og han jeg kjøpte den av var fast bestemt på at den var godkjent (skrev kontrakt på det, så skal ringe og pryle han i kveld) Men saken er den, at hva skal jeg nå gjøre for å få bilen godkjent? Hvor skal jeg hendvende meg? Hvilke papirer trenger jeg og hvor får jeg disse fra? Hvor mye vil hele godkjenninga komme på? Alle svar mottas med takk.
  9. Jeg vet dette er et tema som ikke så ofte tas opp, så regner med en del flaming, men vil gjerne vite det tilfelle jeg skal selge bilen ved senere annledning. Har for ikke så lang tid tilbake kjøpt 520 e34 som jeg er storfornøyd med, men etter problemer med instrumentene bestemte jeg meg for å gå til innkjøp av en brukt en fra høggern, med ett minus: det har vissnok gått 320000. Jeg vet ikke om km standen blir stående på 320000 etter jeg setter den i bilen, for jeg har ikke kommet så langt enda, men spm lyder som følger: hvis det er sånn at den blir stående på 320000 i en bil som bare har gått 210000, så er ikke det særlig gunstig for hverken forsikring eller hvis jeg skulle selge den en gang, så jeg lurer på hvordan jeg skal få tilbakestilt de nye instrumentene til bilen opprinnelige km stand? Noen som har peil på sånt? Eller burde jeg gå til innkjøp av nytt inst. panel som viser så nærme korrekt km stand som mulig? (og nei, har ingen formål å sette ned km på en bil som faktisk har gått 320000, vil bare ha den til den km stand som stemmer i forhold til min bil)
×
×
  • Opprett ny...