Gå til innhold

grohl

Medlem
  • Innholdsteller

    188
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    kaihe@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.herligegodoy.blogspot.com

Profile Information

  • Interesser:
    Godøya

grohl's Achievements

  1. B to the U to the M to the P
  2. Hvor langt opp er du villig til å gå? Er ikkje meininga å vere frekk altså, men kom gjerne med et bud, so kan vi nok bli enige. Ta deg ein tur ut på øya da vel, gratis synfaring med kaffeservering!
  3. Veiledende pris, alltids diskutabel, det er vel alltids det som er spørsmålet ikkje sant?
  4. .bump.
  5. Beklager, trengte to forsøk på å få ut annonsa, og prisantydning datt vel ut... 18000,- NOK
  6. Brukandes eksemplar selgast pga sjukdom. Då servostyring ikkje er på utstyrslista vert denne bilen dessverre nøydd til å forlate oss, etter å ha gjort godt for kropp og sjel nokre år. Teljaren talar sin sak, 340 tusen respektable kilometer skal tralla ha trilla. Som bileta viser, har venstre framskjerm fått seg ein liten kakk, og samtidig då fangaren. Overflaterust har fått spelerom siste året, då det var vanskeleg å få gjort noko forebyggjande frå sjukehussenga. Hol ved jekkfestet venstre bake har eg fått sveisa, men det står att tre jekkfester med ein smule tynt stål rundt om. Ikkje noko dramatisk, men nok til at det sett sitt preg på utsjånaden. Lakken er ikkje noko å skryte veldig av, generelt sett. Interiørmessig ser ein på framseta at nokon har fese rundt nokre km, ellers er det greit, bortsett frå at ramma rundt instrumentpanelet gjekk føyken under eit forsøk på å finne ut kvifor temp-målaren ikkje virka. Den verkar framleis ikkje. Det følgjer med 3 sett alu, to av dei er sommerdekk. So vidt eg hugser er to av dei dekka heilt nedslitt, medan vinterdekka er bra med spor i men det er litt verre med piggar. Som tittelen seier, so er det ein kanskje litt spesiell kombo med facelift og M10 motor, 1,8l. Telefonèr, sms, mms, epost, og so bortetter, dersom du er interessert! 90969996 Bilen står på Godøya, skvett utanfor Ålesund. PS: Det står viskarmotor frå E30 M3 i, so den viskar noko heilt sjukt!
  7. det kan jeg, så lenger jeg får mail adr di. 173+ Bilder av interiøret kan jo du vel med fordel legge ut her i tråden?? Ingen grunn til å bare sende på mail til en person vel...
  8. Mange som sliter med tekniske problemer i kulda ser eg, men eg bumper likevel, for mitt problem er ikkje temperatur-relatert..! Nokon som har fleire gode ideear?
  9. bump
  10. Slark i diff og/eller slark i drivledd inn mot diff er kanskje mulige kandidater? Men so vidt eg kan tenkje meg so er alternativa fleire, alt etter kva som er gale.. -Kjøpe brukt heil aksling, med drivleddet på -Skifte diff. (kan sikkert vere greit uansett om det ikkje er den som er hovudårsaka, der er nok slark ja) -Skifte enkeltdelar.
  11. tvilsomt, men takk for forslaget.
  12. Hei, har en kakkelyd med klang som ser ut til å komme fra diffen, eller "knuten" der akslingen går inn i diffen. Her ligger en liten videosnutt. Når eg "rigler" på akslingen kjem lyden, men det er også slark når eg løfter på akslingen opp og ned. Lyden kjem tydeleg frå området der akslingen går inn i diffen. Som det kanskje kjem klart fram so er ikkje dette området mi sterkaste side, so eg sett stor pris på om nokon har inputs som kan hjelpe til å finne feilen, og kva som faktisk må fiksast/byttast. Har ein liten ide om det kanskje kan vere del nr 15 eller 17 eller begge (??) på denne oversikta: http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... vel_joint/ På førehand takk for svar.
  13. Kva er dimensjonane på dekka? Og dersom det er den eine senterkoppen du manglar, finn du den?
×
×
  • Opprett ny...