Brukandes eksemplar selgast pga sjukdom.
Då servostyring ikkje er på utstyrslista vert denne bilen dessverre nøydd til å forlate oss, etter å ha gjort godt for kropp og sjel nokre år.
Teljaren talar sin sak, 340 tusen respektable kilometer skal tralla ha trilla.
Som bileta viser, har venstre framskjerm fått seg ein liten kakk, og samtidig då fangaren.
Overflaterust har fått spelerom siste året, då det var vanskeleg å få gjort noko forebyggjande frå sjukehussenga.
Hol ved jekkfestet venstre bake har eg fått sveisa, men det står att tre jekkfester med ein smule tynt stål rundt om. Ikkje noko dramatisk, men nok til at det sett sitt preg på utsjånaden.
Lakken er ikkje noko å skryte veldig av, generelt sett.
Interiørmessig ser ein på framseta at nokon har fese rundt nokre km, ellers er det greit, bortsett frå at ramma rundt instrumentpanelet gjekk føyken under eit forsøk på å finne ut kvifor temp-målaren ikkje virka. Den verkar framleis ikkje.
Det følgjer med 3 sett alu, to av dei er sommerdekk. So vidt eg hugser er to av dei dekka heilt nedslitt, medan vinterdekka er bra med spor i men det er litt verre med piggar.
Som tittelen seier, so er det ein kanskje litt spesiell kombo med facelift og M10 motor, 1,8l.
Telefonèr, sms, mms, epost, og so bortetter, dersom du er interessert!
90969996
Bilen står på Godøya, skvett utanfor Ålesund.
PS: Det står viskarmotor frå E30 M3 i, so den viskar noko heilt sjukt!