Gå til innhold

luring1

Medlem
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

luring1's Achievements

  1. Kjøper påbegynnt turboprosjekt. Send mail om du har noe halvferdig du vil selge,(er nesten aldrig inne på forumet.) knutare@netcom.no
  2. Kjøp noe annet, de som vil, bygg om og se hva prisen er til slutt, kan enkelt nevne : hodebry ved godkjenning, ufattelig mange arbeidstimer osv, og ikke minst det koster å "bygge".
  3. Lurer på om det er rundt 260-70Kw, Nm husker jeg ikke , men det kan jeg sjekke eksakt.Prestanda, har ikke målt 0-100, toppfart var vel rundt 245 på like papirer som effekt målingen. Ja, bil er original M5 Men, send meg mail med tlf nummer hvis noen er interessert,så tar vi det derfra.
  4. Lånt tid ?? Kassen er fra en e30 Hartke,så det er vel den sterkeste kassa å få tak i til BMW. Men, allt går ann å ødelegge om en virkelig går inn for det. Å handle bilen for kun "herjing", da ville jeg gått for andre prosjekter som kun bygges for bane . Ang pris, da vet vel du at sånne ting koster, og ikke minst mye arbeid ikke minst med godkjenning. Men bilen er nå meget driftsikker, ingen problemer med langturer osv. Ved interesse, ta kontakt pr. mail, så kan vi diskutere pris o.a over telefon.
  5. Høy prisklasse tilsvarer, hva en strøken M5 selges for, oppbygging av motor ved turboinnstallasjon osv. Og utrolig mye arbeid, godkjenning ++. Vurderes kun solgt om bud er rett. Fjernet tekst, da det ble mye spørsmål om dette
  6. Turbonetic, Garrett el for 650-700Hk øk. T4, V-band, A/R 0.9 - 1.06 Send meg PM
  7. Ønsker å kjøpe TKO600. Gjerne med adapter til BMW ( s38b36). Tilton 2 plater + dreid svinghjul for Tilton tilpassning er også ønskelig.
  8. Du er inne på noe dær ja, har gått med "skylapper". Kommer til å fortsette på dette i kveld, ink baksetet, hehe
  9. Feilen oppstod ved skifte av stereo, har byttet original spiller med ny. Brukte da power kabler som var for den originale. Da jeg skjøv inn spiller, kom den velkjente lyden, BANG. Allt av instrumentlys og lys for varmeapp osv i midtkonsoll, ( forruten digital kmteller, og lys i kjørekomp, i midtkonsoll ) forsvant. Trodde selvsagt at en sikring var gåen, men dette uten hell. Alle sikringer er intakte i motorrom. Råd mottas med stor takk. Har gått tom for ideer og er passe lei feilsøking nå.
  10. Kostet ikke noe det, foruten tlf samtaler og brevporto !! Vet ikke hvordan det stiller seg nå med godkjenning ved effekt økning. Det er mulig du kan bli pålagt CO2 avgiften !! Men det får du høre om, det kan fort bli snakk om mange øre. Men ang min bil, var det renere utslipp nå enn da den var original.
  11. Det er faktisk mulig å godkjenne. Har godkjennt en e34 M5(3.6l) med turbo/int. Framgangsmåte : Kontakt skriftlig til lokalt Biltilsyn, forklar da det du vil gjøre med bil. Dokumenter bremser,utslipp og div annet (ex bremser)for at bilen skal "tåle" ombyggingen. Evt ved ombygging til større motor, da er det å dokumentere at tilsvarende motor er i tilsvarende karosseri, med hva dette følger. ( bremser,oppheng osv )
  12. Har en e34 M5 som jeg har satt i s14 kasse ( el 535 ). Denne var lengere enn den originale M5 kassa, og medførte at avstand mellom kasse og mellomaksel er kun 21mm. Det ble for trangt til å ha M5 Hardy skive. Har satt mellom et balansert distansestykke( aluminium ), men får viberasjoner i 40-50km/t, ser at det er bakre del av mellomaksel ( etter oppheng ), som vibrerer. Har montert nytt opphengslager også Så spørsmålet er da : Er det noen som har satt i 535 kasser i M5 før? Hva gjøres da det ikke er plass til Hardy kobling, ( korte inn mellomaksel ? ) ? Finnes det noen Hardy kobling på 21mm ?
  13. Bilen har stått en stund i garagen, og da jeg jekket den opp bak, begynnte demperen å lekke ut olje. Har noen hatt samme problem ? Er det mulig å skifte evt simmerring / skrapering på disse ? Evt hvor på internett det er mulig å finne tegninger / dokumentasjon over disse
×
×
  • Opprett ny...