Helt nye Zimmermann bremseklosser til BMW selges billig.Dette er bremseklosser produsert i Tyskland i OE kvalitet.Zimmermann er leverandør av originale BMW bremseklosser og kan dermed likestilles med originale BMW bremseklosser.BMW delenummer: 34116783542, 34116776161 og 34116794917.Tilsvarende originale klosser koster 2273,-Kan sendes, mot at kjøper betaler frakt.
Se også: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=81859381
Hei!
Har en topp jeg, komplett men uten vanosenheter.
Men jeg selger ikke til gi-bort pris!
Har N42 i min bruksbilen, så det er kjekt å ha litt deler liggende.
Men til rett pris, så blir vi vel enige
Hei!
Har noen deler fra en 92 modell E36 318is som jeg ønsker å selge.
- DME (motorstyreenhet) - Delenummer: 1739423
- Svinghjul
- Bunnpanne
- Nedre del av innsug
- Eksosgrenrør
- Viskosekobling med vifte - Kjennes bra ut.
- 4 coiler (endel rust på disse, men mener de skal fungere)
- 1 stk herpa ledningsnett.. men endel kontakter er ok, om noen trenger det
Ønsker bud på delene!
PS! Dette er deler som fulgte med en motor jeg har kjøpt.
Jeg har altså ikke testet disse delene, men delene ser bra ut.
Har en tds diff med brems liggende...
Kan være intressert i å selge den om prisen er rett..
Jeg tenker typ 4000... Diffen ser noe sliten ut utvendig, men har ingen slakk, ulyder eller lekasjer.
Bremsen virker også som den skal.
Diffen ble plukket ut av en bil med ca 120 000km på telleren
Som Bonden sa er det svært skjelden problemer med toppakningen på N42 motorene, så det tror jeg vi kan legge helt fra oss
Litt guffe på peilepinnen er normalt på N42 motorene (pga. designen på veivhusventilasjonen).
Dette trenger ikke være værre enn at NAF kanskje har brukt en olje som er mer ømfintelig for fuktighet enn oljen BMW anbefaler.
Veivhusventilasjonen din kan også være årsaken. Men hvis du ikke har mye småkjøring i kaldt vær, bør ikke dette være noe problem.
Tips: Kjør Castrol SLX LL04 0W-30 på denne motoren.
Jeg har N42 selv, og tør ikke kjøre annen olje pga. Valvetronic systemet
Anbefaler deg å overlate dette til et verksted. Lageret er presset inn, så du må altså ha ei presse. Luftverktøy er også smart å ha.
Vurderte å ta jobben, men tror du bør la et verksted ta jobben.
Få verkstedet til å sjekke hva som er galt før de hiver seg til å skifter lageret. Kan jo være et annet lager, eller noe annet.