Gå til innhold

mortenam

Medlem
  • Innholdsteller

    145
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mortenam

  • Bursdag 11/30/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://flipp.net/

Profile Information

  • Interesser:
    Stavanger

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

mortenam's Achievements

  1. Facebooksiden er flyttet hit: https://www.facebook.com/bmwccnracing Hjemmesiden: http://racing.bmwccn.no/ Reglementet: http://bilsport.no/uploads/teknisk_konk ... e_2012.pdf Forum: http://forum.bmwccnracing.no/phpbb/ Vi har kjørt full racingsesong i 2012, og 2013 er allerede spikret. Her er det bare å stille!
  2. Oppdatert pris: Pris: 140.000kr Ikke interessert i innbytte
  3. Reglementet er basert på Corsa Italianas, og vi kjører løpene våre i sammen med de. Hvis du registrerer deg på forumet vårt kan du laste ned reglementet og effektberegningsregnearket, som forteller hvilke klasse bilen din havner i. Vi har fire klasser, fordelt på vekt/effekt-forholdet. http://forum.bmwccnracing.no/phpbb/ Regnearket ligger her: http://forum.bmwccnracing.no/phpbb/view ... hp?f=4&t=3 og regelverket her: http://forum.bmwccnracing.no/phpbb/view ... p?f=4&t=33
  4. Du har ikke vurdert å kjøre i BMW Cupen? http://racing.bmwccn.no/
  5. LISENSIERT LØPSBIL SELGES 1994 BMW E36 M3 med S50B30 Oppdatert pris: Pris: 140.000kr Ikke interessert i innbytte Kontaktinformasjon: Epost: morten.middelthon @ gmail.com Tlf: 907 83 708 Bilen er registrert i Norge, så det mangler bare en EU-kontroll for å få skilter på den igjen. Bilen brukes i dag kun til racing, og har vognlisens fra NBF for 2012. Bilen kjøres i BMW Cup i klasse 2, men kan f.eks også brukes i GT Racing, f.eks GT3 eller GT4, eller Trackday Cupen. Liste over oppgraderinger: Letting: - Strippet interiøer. Kun dashboard igjen - Karbonfiberpanser, -takluke og -bagasjelokk med GT-vinge fra Schiedmann - Fjernet AC Understell: - Bilstein racing-støtdempere framme og bak - H&R racing-fjærer framme og bak - Turner Motorsport justerbare racing-krengestag med forsterkning på fester bak - UUC justerbare camberplater framme - UUC justerbare camberstag bak - Meile eksentriske bærearmsforinger framme Bremser: - BMW Performance bremser (Brembo) framme med E46 M3 CSL-skiver og Hawk racing-klosser - K-Sport 6-stemplete bremser bak med 330mm skiver og Ferodo racing-klosser - Turner Motorsport bremsekjølere framme - UUC bremseslanger Interiør og sikkerhet: - OMP RS FIA-godkjent racing-stol - OMP ratt med Snap-off quick-release - OMP 6-punktseler - Wiechers-Sport FIA-godkjent 6-punkts veltebur Hjul og felger: - Compomotive racing-felger, hvite - Michelin Pilot Sport Cup 235/40ZR18 Annet/Diverse: - UUC clutchslange - MyLaps transponder med batteri - OMP nødstrømsbryter - UUC Short shift kit
  6. Påmeldingsfrist for NSK CSM er fredag 12. august kl 23:59! Hvis du f.eks ikke har vognlisensnummer klart kan du utelate dette for nå, f.eks å skrive "-" eller "ikke klart". Påmeldingsavgift for BMW Cup-deltakere er satt til 3000kr, og kan betales enten kontant eller via kortterminal ved ankomst på fredagen på Vålerbanen den 26. august Påmeldingskjema: http://www.sportsvogn.no/csm2011racingreg
  7. Det blir enklere å arrangere heat med alternativt sporvalg (drifting) på neste Rudskogen-treff. Vær tidlig ute med å melde interesse for dette neste gang
  8. Jepp, både i innsjekk, på banen, i kafeteriaen (skal den være åpen forresten?), på veien tilbake til hotellet, under middagen, i frokosten.. Kafeteriaen skal visstnok være åpen ja. Da satser jeg på hårete forbikjøringer i matkøen
  9. Jeg er helt enig at informasjonen her også skulle vært korrekt. Det er dumt når det skaper forvirring. Poenget mitt var at når man blir usikker så bør man sjekke med kilden, som er www.bmwccn.no
  10. Vel vel.. Noen latsabber i CCN også som ikke gidder å lage 2 LIKE programmer over helgen. Den du linker til er ikke lik som den som står i denne tråden. bimmers.no er ikke noen offisiell informasjonskanal for BMWCCN
  11. Vanligvis har vi hatt såpass stor pågang på Rudskogen- og Vålertreffene våre at det har absolutt ikke vært noe problem å begrense tilgang til kun medlemmer. I år blir det nok annerledes ettersom baneleien har gått opp og vi har hatt dårlig oppmøte på treffene på ACR og Karlskoga. Siste post på Facebook-gruppen fra presidenten sier at alle med BMW er velkomne: https://www.facebook.com/groups/122623517780791/?ap=1
  12. Her latsabber: http://bmwccn.no/blog/2011/07/26/bmw-da ... r6-august/
  13. Det skal jo i teorien være en gategodkjent bil. Dersom du stiller med prøveskilter må du søke om det på forhånd, slik som Oddis skriver.
  14. Det er 600kr: http://bmwccn.no/blog/2011/07/13/medlemskontigent/ Dette ble bestemt på årsmøtet, dvs vedtatt med mange av klubbens medlemmer til stede, ikke bare styret.
  15. http://bilsport.no/uploads/304_gen-tekn ... 011_bb.pdf Se kapittel 11 i PDFen ovenfor. Det er kun forsterkningsplaten som skal sveises, slik jeg tolker det. Uansett, det beste er selvsagt å få det avklart med en teknisk kontrollant før du begynner. Snakk også med Pedersen Racing. Jeg kjøpte delene til buret mittt der, og de visste nøyaktig hvordan det skulle gjøres
×
×
  • Opprett ny...