Gå til innhold

Obben

Medlem
  • Innholdsteller

    56
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Obben's Achievements

  1. ingen her som drive å plukker pådesse motorene??
  2. noen som har liggende et stempel fra e30 m3 s14 motor som kunne målt komp-høyden for meg?? sener kryssbolt til stempeltopp.
  3. skal koble opp ein 3,8l m5 motor med datasprut og orginale coiler styrt med msd dis4 tenning hva er dei forskjellige stikka til på coil? 15: 4a: 1:
  4. Autronic SMC v 1.92 m/MSD Dis4 box selges ecu ledningsnett trigger+ home sensor, vann å luft temp, msd dis 4 tenning og 2stk doble coiler. heilt topp sprut enkelt å koble opp å kurant å mappe. 11000 nok 92 46 35 10
  5. Har som sagt denne motoren som står i enn E30, får noen feilkoder på den, og den ene er blant annet: 100: Output Stage, Group 1 Feilen er at den går veldig uvjent på tomgang, og enn lurer litt på om den rett å slett går i nødmodus pga av dette? Finner ikke noe som passer med tallet 100 på feilkoden, men den var lest av med et universell verktøy som leser av basert på motortype. Når jeg googler koden finner jeg: 1218 Output Stage, Group 1 This code is stored if there is a short to B+ or Ground at the Output Amplifier Stage (Bank 1). Generally this code occurs with other defects. Causes may be a faulty Idle Speed Actuator, Injector Valves, Ignition Coil on Plug, Oxygen Sensor Heating Relay, Fuel Evaporation, Control Valve, Malfunction Indicator Lamp (MIL) and/or EKP Relay. Delete the code after examining for other faults. If the code recurs, delete code, then disconnect the DME for a minimum of 5 minutes to initiate a reset. Rerun car. If code recurs and no other defects are found the DME is most likely damaged and must be replaced. If the code does not recur and the engine runs properly, ignore. Ser jo ut her som om det kan være veldig mye som gjør dette? Noen som har noen ide hvor man bør begynne? Blir vel ganske så dyrt skal man bytte alt som står her er enn feilkode til det er 26: SUPPLY VOLTAGE BATT. + Noen som har noen tips til hva som kan gjøre dette, og hva enn evnt bør begynne å sjekke hadde jeg vert veldig taknemmelig
  6. passer den fra e36 bolt on?? eller må det modifiseres i traversen for å få den til å passe? dette er bil som skal brukes kun til banekjøring så noe bestemorkjøring skal den bare få oppleve når den skal på og av biltalla
  7. noen som veit hvilken diff med sperre som passer på e30?? denne må tåle ein del siden det står m5 3,8 motor i den og bilen blir brukt til banekjøring. noen som evt har ein diff til salgs? ix er uatuelt... på forhånd takk
  8. ikje første gangen du gjør det men du er godt på vei om du bruker den muligheten.. lånte penger koster dobbelt så mye som sparte... spare litt penger å ha i backup har aldri vert dumt...
  9. du må installere programvaren til usb kabelen så må du gå inn på noen innstillinger på pcen som ikkje eg har peiling på å bestemme at den usb porten du bruker den kabelen i automatisk går til f.eks com8. å da bruker du samme utgang heile tida så slepper du å forvirre pcen..
  10. viss dåke er så innmari gnitne på spylervæska og ikkje har råd til dette så kjøp ein bil frå 18 hest å kjerre der dette ikkje var påtenkt ein gong. utruli at dette temaet har blitt dratt så langt...
  11. skru av lysa når du skal ''vaske'' ruta...
  12. Obben

    rammenummer E24

    sitter det ikkje under frontruta på e30 då??
  13. noen som vet hvor rammenummeret på E24 er plassert??
  14. kjøpte min overgang på expert
  15. grommere lyd og trua på at det går som F***
×
×
  • Opprett ny...