Gå til innhold

BMWgutt19

Medlem
  • Innholdsteller

    42
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Hønefoss

BMWgutt19's Achievements

  1. Ingen som vet?
  2. Hei! Turtellern på 732'en fungerer ikke, er en 83' modell. Noen som vet om det er turtallsføler på den? i så fall hvor den er? Eller sitter det bare batterier bak inst. panel som på E34? Takk for all hjelp på forhånd:)
  3. Ohm veiv og kamføler da? Slå AV tenninga, og dra ut kontaktene. Veivføler skal ligge mellom 400-800 Ohm. Kamføler skal ligge mellom 800-2000 Ohm. Virker veldig som luftlekk siden du har høy CO.
  4. Forresten sjekk også om du har luftlekk noe steder, og om LMM fungerer som den skal
  5. Heihei. I følge Autodata kan problemet ligge i tenninga (plugger etc) eller i drivstofftilførselen, enten pumpa eller bensinfilteret. Begge deler har noe å si når det gjelder fusking og dårlig trekkraft Du må ha både kam-og veivføler hvis den skal gå, kan Ohme bryterne hvis du tror en av dem er defekt.
  6. Begynte plutselig å lekke her om dagen =| noen som vet hva denne pluggen er til?
  7. Heihei! Var på langtur med godbilen i helga, etter 2 timer kjøring begynte den gradvis å tappe seg for strøm. (ladelampa lyste ikke :S ) stoppa ca 20 mil utafor heimen! Jeg vil tro det er regulator/børster, er det noen som har opplevd det før, og kan det være noe anna? Batteriet er i god stand, syrevekta var bra før jeg dro, og det var topplada. Og går det forresten an å komme til og bytte regulatoren mens bilen står på bakken? (litt vansklig for meg å se det nå ) På forhånd takk!
  8. Stoppa den mens du kjørte, eller fikk du bare ikke starta den igjen? Min hadde akkurat samme symptomer, men da var det bare luftfilteret mitt som var tett! (Hadde glemt å klemme igjen boksen etter litt småfix;))
  9. Heihei! Dette har sikkert vært oppe før,men siden klikker når jeg prøver søkefunksjon! Jeg har en e34 520 88mod med ett utrolig bra karosseri (Rust i ett jekkfeste og bittelitt på førerdør) men jeg føler at motoren er i lateste laget! Er det veldig mye modifiseringer som må til for å få inn en 3,5 liter? Tenker da på bremser,drivakslinger,mellomaksling, tilpasninger eller hva som må gjøres for å få den godkjent! På forhånd takk for all hjelp!
  10. Har du en NAF-stasjon i nærheten er det glimrende å ta kontrollen der, de har stort sett veldig oppdaterte apparat, samme om bilen er senka
  11. Finner det ikke her heller! noen som vet om eller har bilde på nøyaktig plassering?
  12. Noen som vet hvor visker/spuler relèet på e34 sitter? Haster =|
  13. Hei folkens! Viskerne og spylermotoren (allt som er på hendelen ved rattet) har kutta er det noen som har el-skjema her, så jeg vet hvor jeg skal begynne å lete? ingen sikringer som er gått heller =| Kan gjerne sende den på PM!
  14. Hei! har du delenr på demperne så sjekk det her, da får du vel svar på hvem bil de passer til http://www.bilstein.com/mistore/bindex. ... _id=100484
  15. Selv om toppakninga er gåen er det fortsatt mulig å lufte ut kjølesystemet, men det varer ikke lenge, gjorde dette på min og allt fungerte bra helt til jeg kjørte 2-3 mil med den, da forsvant varmen i varmeapparat og tempen gikk opp til koketemp! Men kan ikke dette skje hvis du har en ørliten lekkasje også? side kjølesystemet drar inn luft i systemet hele tiden?
×
×
  • Opprett ny...