Gå til innhold

bmwtoyz

Medlem
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Intetkjønn
  • Interesser:
    Ved ACR. Mo I Rana

bmwtoyz's Achievements

  1. SOLGT!!!! Selger mitt E30 M3 instrument. FØRSTE MANN TIL MØLLA!!! Pris: 2000,- Siden jeg er mye på farten send meg en melding på mobil: 90213844
  2. hei. Har du spindlene forran enda? hvilken pris?
  3. Alle kjølekanalene i toppen må sveises. men er egentig ikke nødvendig med mindre du skal opp på 600++++ tallet. Har selv kjørt en m20b23 med 1.5 i ladetrykk med orginal topp og topp pakning i månedsvis uten et eneste problem. Dreiet ned stemplene mine i en bowl form, og økte ladetrykket til 1.8. Da var det tatt 1,2mm i ytterkant og 2,8mm i midten av stemplene. Jeg og Wetterhus racing hadde da en turbomanufoild som han laget for meg, of flow testet den. det funka som fjell det. Har sett flere topper som har sprukket etter helsveising av kanalene i toppen. Grunnen til dette er varmeutviklingen som blir i toppen ved sveising. Og det er veldig vanskelig å holde rett tempratur på toppen ved slik sveising. Og sprekkdannelsen skjer under avkjøling av toppen. Så det jeg har erfart ar at midten av kjølekanalene er mer enn nokk å sveise. Å la det orginale hullet i sidene vere urørt. Da får men den styrken man trenger, og man risikerer ikke å overophete toppen ved sveising. Toppen bør ikke overstige 110 grader før under og etter sveising. Da er det fare for sprekking ved avkjøling. her er et bilde som viser hvor det skal sveises som jeg har beskrevet
  4. kjørekompjuter solgt
  5. Sendt på nytt
  6. du har pm
  7. har du baklykter og nyrer til e39? orginale eller ? ja lyktene og nyrene skal vere orginale de. Skal ned å skjekke det i morgen. Bare for å være sikker.
  8. Har også et orginalt M5 rett til E39 liggende. Helt nytt uten airbag pute. Har også baklykter til samme bil, og nyrer
  9. Litt jobb er det nok, for å få fjerbeinene til å passe på E30. Men tror ikke det skal være så veldig vanskelig. Litt senking må nokk til. Så må du nokk bygge samme innfestning som E30 M3 har på fjerbeinene. Tenkte selv å gjøre det slik. Vil helst ikke selge bare bremsene.
  10. Ja alt skal følge med. Medfølger også ledningsnett til karosseriet og.
  11. Selger div. deler. her er liste med priser. - Orginal E30 M3 bakfanger (ubrukt) Pris 5000,- - Orginal E30 M3 bakspoiler med justerbar carbonflipp. ( ubrukt) Pris 5000,- - Kjørekompjuter tl E30 M3 (stor type) pris 1500 - 1991mod S38B36 motor med M535 kasse, hjerne komplett ledningsnett Selges til HBO 25000,- - Slipesett til s38b36 pris 2000,- - Fjærbein forran med bremser til E34 M5 pris 2000
  12. Beklager men da veit du ikke mye. har bare eid huset i et år, så at den har stått i to er teknisk umulig. Nei da blir den heller satt sammen.
  13. det er bare å glemme. skambud er ikke interesangt.
  14. he he. neitakk. for meg gjelder kunn casch
×
×
  • Opprett ny...