Gå til innhold

gøffo

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

gøffo's Achievements

  1. En fordel med denne bilen er at du kan putte M5 E39 rett i, ifølge enkelte kilder. Dette kan jeg ikke bekrefte.
  2. ESS leverer komplett kompressorsett til 540 ca 5100 euro. 415-430 hk Skal du ha mere så blir det omfattende. Har du automat må denne forsterkes, sier noen.
  3. Når det gjelder lyden så hører du ingen ting når man kjører vanlig, og egenlig ikke så mye når du gasser på. Men dette kan enkelt løses med bakpotte om man ønsker det.
  4. Har en slik bil selv, bare sølvfarget. Noe sinker er det ikke. Chippet 318 hk / 465 Nm. Faktisk så leverer den mere Nm enn M5. Har også hørt at Motoren ble kåret til verdens beste V8 motor i usa (kan være oppspinn). Kompressor fra ESS tuning øker effekten til 415-430 hk (ca 50000kr), og det frister men ikke med det første, da skal bilen gjøre 0-100 på 5,1 sek, med automatkasse, ikke værst. Har 70% bonus og betaler under 5000kr i året for kasko, har bare 8000km i året. Når jeg kjører i 80 km/t ligger turtallet og viler på 1450 r/min og hvis jeg ikke husker feil var turtallet på 2500 r/min i 150 km/t. Tidligere eier hadde bilen i over 270 km/t i Tyskland. Har du ikke prøvd en slik bil er det en opplevelse, men som sagt ikke mange sedan utgaver av denne bilen i norge. Enkel grunn prisen ny var ikke billig. (hm min er norsk bil fra ny av). Skal du importere en slik bil (1994 mod) koster bare avgiftene ca 150.000kr + bil. E34 540IA er ikke lett å få kloa i, bare søk selv. Men kanskje jeg selger den en gang, det får tiden vise.
×
×
  • Opprett ny...