Gå til innhold

Padi

Medlem
  • Innholdsteller

    526
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Haugesund

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Padi's Achievements

  1. http://www.bmspares.co.uk/new_parts_bmw_lighting.htm Her får du kjøpt lykter som kan monteres. Det er flere nettsider som selger lyktehus med xenon og automatisk høydejustering. Men for å få det loveligt må du også ha lyktespylere.
  2. Det går ikke ut over rustgarantien om du tectylerer bilen din.
  3. Le Mans blue.
  4. nja. har ikke sett på det. men må vel av med all plastiken osv, det er for seg ikke noe stress, men det som er stress er at jeg har ikke noen plass og stå. Jeg gidder ikke å stå ute i 20 blå og mekka, der går grensen hehe. Hadde jeg hatt en plass kunne jeg skrudd.
  5. hmmm ok så sikringen til glødesystemet ligger bak sikringsboksen
  6. Hmmm men hvor er sikringen til glødesystemet da.
  7. Faen i ....... Dritten vil ikke starte igjen. Nå har jeg bytta batteri til et med mere futt i, men neida dritten vil ikke starte. Vi hadde -20 i natt og det er nok til at den ikke vil starte. Kan ikke skjønne hva som er problemet. BMW har skifta glødeplugger og sett etter andre feilmeldinger men de fant ingen. Men vil glødereleet gi noe feilmelding om det ikke virker, og det samme gjelder glødehjernen, vil den gi feilmelding når den ikke virker. Det må jo være noe annet som ikke virker siden jeg ikke får start. Hvor sitter glødereleet, så kan jeg kjøpe meg nytt og prøve og skifte det. også må hjernen bli det neste hmmm. Nei jeg er tom for meininger nå hehe. HJELP Men ellers fikk jeg overslag fra BMW om kostnadene med å montere webasto i bilen. Hold dere fast, de skulle ha den nette sum av 26025 kr for å montere. He He ja det kommer sikkert til å skje NOT..
  8. Padi

    Starvansker

    Jepp. Det ble mye bedre. Hvis en gløder til lampa slukker og venter noen sekunder før en starte så startet den på første kinnet og da var det ca -16 ute
  9. Har en 2003 mod 320d som ikke er chipet, og jeg har samme symtomene. Jeg har byttet converter uten at det hjalp, har bytta automatkassa uten at det hjalp. Jeg har skifta motorfestene uten at det hjalp. Bagynner å lure på om det kan være traversen og foringene der som er defekte eller noe. Har også lest at den elektriske dieselpumpen kan lage disse problemene ved ca 1500-2000 rpm. det skylles dårlig foring også tar pumpa borti karoseriet
  10. Prøv og skift termostat først, det er billigst. også tar du det derfra
  11. Jepp i dag var det -15 når jeg skulle ut og starte kjerra. Jeg glødet og ventet 3-4 sek ekstra før jeg starta. bilen starta kjempe fint på første omdreining av maskinen. det var pittelitt hosting men ikke mye. det ser ut til å virke at en ikke starter med en gang men venter litt på eventuel ettergløding Kjempe tips Kristov
  12. HE HE Livet er herligt dere He He
  13. Jepp og ikke minst så er det en stor fordel at en slepper de kalde startene på maskinen. Tenk deg å rive igang kjerra i minusgrader (-20 til -30) og kun kjøre noen kilometer til jobben eller noen mil. Bilen blir enten ikke varm eller så er den nettopp blitt litt varm også stoppes den. Nei med en webasto får ikke bare vi en behagelig værdag, men bilen også.
  14. Men varmer en kjølevannet blir jo oljen også varmet opp etter en stund. Hvis du kun varmer oljen vil du ikke kunne få en varm cupe ved bruk av den orginale viften.
×
×
  • Opprett ny...