ja husker fra skolen at det gikk ann og skimse opp... men er vell kansje ikke alle det går ann på det var også en av di tingen jeg ikke fikk med meg ... eller fikke gjort i praksis.
Hei har akoratt kontrolert forstillinga. og jeg har funnet en slakk i tanstanga. noen som vet om det går ann og skimse opp tanstanga for og bli kvitt slakken?
Det er ikke inndre eller ytre endeledd
Girkassa har begynt og lekke olje fra utgående aksel, Er vell en simmering som er gåen... noen som har byttet denne simmringen og som vet hvordan man gør det, eller har noen tips...
er foresten en 96" e36 320 menuell
muligens... er oppi ca 6500 med frakt girkasse, mellomaksel. kommer på en ca 10 000 tipper jeg med alt. vis du vet om en delebil til den prisen så er det bare og si i fra
pris på pedaler og festebranketter, brytere og dupeditter?
(clutc og bremsepedal)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... tch_pedal/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ake_pedal/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... g_bracket/
pris på slavesylinder og hovedsylinder med hudralik rør?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... h_control/
Hei, skal bygge om fra automat til manuell.
siste nr i chassi nr ap29411
har funnet følgene deler på koed
grikasse
melomaksel
hoved\slaveslinder
giroverføring
blekkplate mellom motor gir
deler jeg ikke finne mangler (kansje noen hær på forumet har?)
pedaler og pedal oppsett
hudralikslanger mellom hove\slavsylinder
clutch trykplate og svinghjul
utløserlager
har hørt det er forskjell på om bilen har klima\ ikke klima hvilke girkasse\ svinghjul\clutc mellomaksel jeg kan bruke
her er delnr på deler jeg tror jeg kan bruke:
gri kasse (hva er forskjellen) koed sitt ->23 00 1 434 410\23 00 1 222 400
mellomaksel 26-11-1-227-465
hoved\slaveslinder lik på alle mod
giroverføring 25111221541
blekkplate mellom motor gir lik på alle mod
er det dette svinghjulet jeg må ha 21 21 1 223 593
clutch sett (hva er forskjellen) 21 21 1 223 545\21 21 1 223 678
noen som vet om mellomakslen vill passe til grkassa jeg skal kjøpe og om dette passer til diffen som står på bilen igjen?
masse spørsmål her vanslkig og få det ned
noen som har gjort dette før? eller som har noen tips? =)
Ja det er greit;) når det gjelder hvilke løfter om er best når det kommer til turtall så vet jeg ingen ting om det
men det trådstarter spør om er hvordan "Gjøre hydrauliske løftere "stumme"
da er det vell ingen ide og bygge om til mekaniske løftere...
hudraulisk løfter lager skjenerelt mindre lyd enn en mekanisk løfter. værtfall i lengden mindre velikehold også
Gjøre hydrauliske løftere "stumme" da ville jeg værtfall ikke gått for mekaniske løftere da ville jeg heller kjøpt nye hydraliks løftere er jo det som er orginalt. garantert det som er minst velikehold på..
Er det mekaniske løftere m-motorene på e36 og nyere??
Og hva hjelper det? en hudraulisk løfter "tikker" jo mye mindre en en mekanisk? så slipper du og justere osv..