Gå til innhold

mistabeen

Medlem
  • Innholdsteller

    55
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Sandnes

mistabeen's Achievements

  1. det ble stasjonsvogn ja! godt å se det ikke bare er jeg som ræller rundt i det
  2. Fått ny tralle du a! Grattis Så jævla grom ut! Må jo visen fram når jeg er i oslo da! hehe
  3. jammen for svarte krekar jeg veit da det. tidlig på morran! lololololo
  4. Åja det var en e90 der og ja! Hehe ser bra ut dette hansen! Må bare få fjerna de jævla kromlistene og lakkere noen i samme farge som bilen, så blire bræ edit: ei nepe kan du værra sjøl hehe
  5. ÅÅÅhh for en fin e46 der oppe!
  6. Heheheh. Kan du ikke prøve og gi oss en tilbakemelding
  7. han sier at det ikke rister mer ved nedbremsing så bremsesystemet er luka vekk. til trådstarter: sjekk etter slark i, om du har mulighet til det, lageret til mellomakslinga og evt krysset/bindeleddet: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/22622.gif
  8. takker så meget hr hansen. blir vel en tur innom motortechnik i midten av juni
  9. merkelig det her at dieselen min har fullt skyv fra 1500 rpm... få huet ut av fatle a. jeg har hatt en m50b25 24v bil med 192hk. nåværende har 163 hk diesel. sistnevnte drar bedre og føles mer sportslig. diskusjon ferdig. makan til nisse...
  10. Dette gir også mening i momentverdenen - momentet ut på hjulene (gjennom girkasse og diff) blir sannsynligvis lavere i det neste giret uansett turtall.. derfor vil man egentlig alltid dra ut girene enten man tror det er momentet eller effekten som aksellererer bilen. bilen aksellerer jo bedre også hvis man treffer gunstig rpm på neste kurve ved girskift. det handler ikke om å "tro", man skal vite at det er momentet som driver bilen din. basta bom. ferdig. endut.
  11. men pr dråpe diesel er det mer energi enn pr dråpe bensin...
  12. De har jo 300hk som TOPPEFFEKT, men de har jo den effekten nesten hele tiden. Uten restriktoren hadde de trolig hadde mange hundre hester mer. Poenget er aldri toppeffekten, men effekten i det turtallet du bruker. Det er derfor dieselbiler føles så sterke. De har mye effekt på lavt turtall der mange ligger til vanlig. Har man 200hk og totalt trinnløs utveksling er det ett fett om man har 30 eller 300000000 NM. hva skal man med trinnløs utveksling? mener du et enkelt gir? jeg ser ikke helt hvorfor du isåfall drar frem girløse biler i denne diskusjonen. jeg har ikke problemer med at bilene mine blir levert uten kasse...
  13. sånn ellers kan vel du holde deg i tulletråden?
  14. haha. det er det dummeste jeg har lest!
×
×
  • Opprett ny...