Gå til innhold

jimrune

Medlem
  • Innholdsteller

    57
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

jimrune's Achievements

  1. det beste er vel å besikte bilen før evt kjøp? men kan selfølgelig sjekke med frakta.
  2. er ombygd til manuell gir. avstander er ingen større problemer. jobber på volvo, har kontakter i autotransport..
  3. dette er noen gamle bilder. skal ta nye, når været tilsier det. for øvrig befinner bilen seg i Troms.
  4. selges for 80 000 eller høystbydende. motor er kjørt rundt om 180-190. motoren kommer egentlig fra 525 med automat. derfor er ledningsnett nytt. ikke godkjent ombygd nei.
  5. innkjøpt høsten 07. ble da kjøpt som standard 320i "vrak". havarert motor, rust i kanal, hjulbuer bak, batterikasse, panser. har hatt omfattende renovering gjennom vinteren. -ny motor, 325i. nytt: vannpumpe,strammehjul, motorreim, thermostat, bunnpannepakning, tettering bakkant veiv, grenrør, komplett effektanlegg, bensinpumpe, ledningsnett til motor. -nylakkert i originalfarge 308. nytt: panser, kanal høyre side, batterikasse (byttet av oppretter). M-tech deler: støtfangere foran, bak, sideskjørt, speil, listverk. har i tillegg sveist igjen hull til sideblinklys. -felger: 3 delte ASA 8x18. separert alle deler, glassblåst, syregrunnet og lakkert matt svart. -understell: montert gule justerbare konidempere, med HR-fjærer. -demontert alt innvendig. montert sorte M3 detaljer i tak, taktrekk, takluke, A og C stolper trekt opp i sort alcantara. satt i strøkent M3 interiør (ikke skinn). mange andre smådetaljer byttet ut, mange andre ting også utført. EU-kontroll skal være utført innen september, dette utføres før evt. salg. flere bilder kan sendes. km.stand 236000. selges høystbydende. mvh jim rune jimrunemartinsen@hotmail.com 995 44201
  6. disse kalipterne finnes på mange andre biler også, f.eks. mitsubishi EVO, volvo S60/V70R osv. Brembo-produkt. usikker på hvilken legering de har. bakbremsene får bli slik de er inntil videre. kunne selvfølgelig kjøpt nye kaliptere der også, og bygd hydraulisk handbrems, men blir litt vanskeligere å få igjennom EU-kontroll da.
  7. fra 330i ja. det var det beste alternativet jeg fant, med tanke på "innpresset" på skiva. disse er bare 25mm tykk, men det burde nok fungere uansett.
  8. disse kaliptrene har 4 stempel, M3 har bare ett. Bremseskivene til M3 er bare 315 mm, de som jeg bruker er 325mm. gøy å lage ting selv, og ha ting ingen andre har..
  9. er nok bare 325 motor.. bremser som skal monteres nærmere sommeren: kaliptere skal glassblåses og lakkeres. usikker på farge enda. skal også kjøpe nye "maserati" merker å sette på etter lakk. har lagd nye adapterplater til spindlene, som har blitt sveiset fast (av sertifisert sveiser)
  10. blinklysene var bare nødløsning, ville jo ut å prøvekjøre... Ü 6 syl....
  11. ja, har lakkert de som står på. ASA felgene har egentlig chrome ring og grått senter. har grunnet og slipt alle deler i to omganger, og lakkert de med svart lakk, med silkematt klarlakk.
  12. kjøpt med havarert motor i høst.. -montert litt større motor, med ny eksos hele veien -gule justerbare koni, HR fjærer (skal lengre ned mot bakken) -maserati bremser foran (ikke montert enda) -nylakkert, BMW 308 -trekt opp tak, takluke, A og C stolper i alcantara -3,15 utveksling med sperre(hvem trenger toppfart....?) -montert M3 interiør (skal ut igjen, hvis det blir montert bur) -ASA felger, 3 delte 8 eller 8,5x18. demontert, glassblåst, grunnet og lakket. montert på pggfritt nå, for prøvekjøring. nye speil er på vei. skal få tatt bedre bilder når jeg får tid.
  13. hvor befinner de seg? narvik eller tromsø?er interessert.
  14. faen, kasta en sånn i forrige uke...
  15. har kjøpt.
×
×
  • Opprett ny...