Gå til innhold

mr.popp

Medlem
  • Innholdsteller

    49
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    sanjinred@hotmail.com

mr.popp's Achievements

  1. Sjekk luftmengdemåleren, hvor har du chippet den? Hvis ikke det er blitt gjort riktig så kan det kanskje være feilinnstillt motorstyring... Få en diagnose på bilen så vet du nærmere, kan være så mye rart.
  2. Planlegger å kjøpe en 330Ci 03' litt lenger fram i tid+montere turbo Har hørt + lest i diverse tyske bilblad at dobbelvanos + turbo er en dårlig kombinasjon og at man heller burde kjøre på med en kompressor. Noen som har testet dette med M54 motoren? Stemmer dette?
  3. Det kommer jo an på hvor gammel bilen din er...Har den gått mer enn 120000-150000km vil jeg ikke anbefale 5W helsyntetisk fordi bilen eter mer olje jo eldre den er....under de kilometerne ville jeg brukt helsyntetisk 5W....Castrol er meget bra og det er det BMW anbefaler selv.
  4. har hørt at PDC er seriekoblet av alle ting! dvs ryker en så må du bytte alle.. vet ikke om det stemmer men men.... sjekk i hvertfall sikring først..
  5. haha...omg!
  6. jo mer trykk jo bedre grep....men ikke for mye da...2.3 framme / 2.5 bak e dritbra på de fleste bmw'r
  7. mener at bmw ikke leverer det...80 % sikker.. ac schnitzer og hartge leverer.
  8. hmmm..rart...hvis det er gasdempere så kanskje de e tom for gass..? har ikke e34 touring luftdempere bak som mercedes t modeller fra den tia? fått feile dempere?
  9. BMW monterer faktisk fabrikkorginalt eibach og bilstein bare at de ikke skriver noe på de....så anbefaler de siden de kan sies å være ledende på markedet og mange andre bilmerker som bruker de. Jeg mener de leverer ferdige sett med forskjellige egenskaper så .... Bare til å sende en mail til de i Tyskland eller noe.. Vet ikke hvem som er leverandøren i norge. Hvis du har m understell og sportslig avstemming orginalt så ville jeg ikke gjort noe med bilen i hele tatt. man får neppe noe særlig ut av å forandre det..det er rimelig perfekt slik det er da...
  10. Hmm..sikkert bare jeg som tar feil men har jobbet som selger av bmw og det problemet har jeg hørt var vanlig i tyskland på de tidlige modellene...før 99..men selvfølgelig trenger det ikke gjelde alle...
  11. Hei. Lurer på om noen kan anbefalle et effektanlegg til en 320i 2000, M52B20? Har sjekket med ac-schnitzer og de skal ha 950 euro for bare sluttstykket. Vil ha den gammle rekkesekser lyden fra tidlig 90 tall!
  12. Motoren er det i grunnen ingenting gale med, men girkassen har vært et problem. De hadde et alvorlig software problem som gjorde at det veldig ofte oppsto ekstreme nykk under akselerasjonen. De måtte omprogrammere girsoftwaren rett og slett..mener alle modeller før 2001 var utsatt...Selv om giren og motoren er like på flere modeller er gjerne ikkje softwaren det.
  13. 209 g/km Eg anbefaler at du kjøper ny bil...Den bilen der har mye trøbbel med girkassen og turboen!
  14. LOL ! Ka med å ringe BMW i Tyskland eller Norge?
  15. så vidt jeg husker hadde de en liten og en stor kjørecomputer.. den store måler som i e34 36 og 39 gjennomsnittsforbruk og hastighet, ankomsttid, med mange andre små duppeditter som man egentlig ikke trenger. Mener begge var ekstrautstyr den gangen. på e30 kan man se det på at det er mange mange knapper i midtkonsolen...
×
×
  • Opprett ny...