Ser knallbra ut det du gjorde med bensintanken, var vel godt å få ut den gamle der tenker jeg?
Traversforinger E12/E24 har jeg aldri sett/hørt om noe alternativt til standard til salgs, men kan umulig være vanskelig å tilpasse eller rett & slett støpe noen i polyuretan selv? Jeg ville brukt standard...
Jeg tror det er Ireland Engineering som har svingarmsforinger i uretan som visstnok skal passe E12/E24.
Alt av deler er i det store og hele, differensialgir inkludert, egentlig bare å finne delenummer(realoem.com) for å sammenligne priser fra forskjellige leverandører eller rett og slett bare bestille fra sjølveste BMW!
Hvis du først skal ha ned diff'en, burde du inspisere festepunktet i karosseri for oppheng til denne, kjent svakt punkt på E12/E24. (Masse info om hvordan forsterke dette på nett... BMW hadde i sin tid rep/forsterkningssett.) Se over resten av foringer i drivlinje samtidig(motorfester, girfeste, hardyskive, støttelager, diff-oppheng osv.)
Stå på videre med 635'n!