Gå til innhold

bartn

Medlem
  • Innholdsteller

    63
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    fræna

bartn's Achievements

  1. rense tomgangsregulatoren du mener?
  2. har byttet plugger og har aldri kjørt med konfilter. Katalysatorer er tomme:) hmm da er vi like langt da:) får vel ta diagnose test tenker jeg.
  3. lurer på om noen her har vært borti eller vet årsaken til hvorfor m5`en min (95e34) fjusker\holder igjen ved høyt turtall. Det virker som at den ikke får nok bensin når man drar på for turtallet vil liksom ikke ned. Av å til hender det også at den putrer litt i noen sekunder på rundt 500 omdreininger når den står på tomgang eller nylig blitt oppstartet. Har renset bensintanken,blåst rent slangene og byttet filter men det hjalp lite. Kan det vare luftmengdemåleren eller lambdasonføleren? Noen forslag?? På forhånd hjertelig takk for tipsene:)
  4. komplett svart alcantara i meget bra stand selges for kun kr 5000.. Må hentes i Molde områder. er å treffe på mob.97005077
  5. komplett i svart alcantara.. må hentes innen fredagen.. noe du lurer på ta kontakt på 97005077
  6. svart alcantara interiør i god stand selges komplett med dørtrekk og midtkonsoll for kr 8000.. ta gjerne kontakt på tlf 97005077 hvis det er noe du lurer på..
  7. hvordan skal et shiftlight kobles i en e34m5? Med tanke på at den har 6 coiler
  8. heldig hvis du får den godkjent som en-seter....
  9. noen her som har bilder fra vålerbanen av den blåe e34 m5`en med M-logo i frontruten??
  10. ja du får nå bare tippe og tro hva du vil men det var slik jeg fikk forklart det på biltilsynet og bmw norge ihvertfall..
  11. hvis du da har en 518 så har du en god del mindre totalvekt å gå på. Heldig hvis du får den som en seter
  12. Hvorfor er den det?? Dette må du utdype.. På grunn av totalvekten,det er ingen andre enn bmw tuv i tyskland som har lov til å forandre på den og den skal ikke overstige ombyggingsbilen totalvekt. Nå vet jeg ikke nøyaktig hvor mye en 518 veier men når jeg skulle godkjenne min fra 525 måtte jeg først veie fram og bakakselen,de kunne ikke overstige de maksimale aksel vektene i 525 vognkortet og det gikk så akkurat. Tilsammen kom vekten på kun 1570kg(uten takluke) så måtte de plusse på folk 4x75kg og 90kg drivstoff da ble resultatet på 1960kg. Totalvekten er 1990kg så jeg hadde 30kg til overs bak og 2kg foran(heldigvis var spylervæsketanken tom:). Jeg undersøkte også prisen på tuv godkjenning den kom på ca15 lapper pluss reise og da måtte bilen vare helt 100% toppstand. Synes selv det er helt idiotisk så lenge du får papir på hva som må til for å bygge om til m5. Vekten vil jo automatisk stige. Ikke så rart det er krig i verden kanskje litt kukete og vanskelig skrevet av meg,har aldri vært noe skole elsker..
  13. for å si det enkelt så er bilen ulovlig godkjent hvis det opprinnelige karroseriet er 518i..
  14. bartn

    e34 karosseri

    etter de papirene jeg fikk på gs i januar er karroseriet det samme i fra 518 til m5 men så kommer de reglene med vekten når du bygger om. Du har ikke lov til å forandre på totalvekten på den bilen du bygger om så 518 er et dårlig utgangspunkt. Skulle minst har vært en 525.
  15. alt ser bra ut og funker slik det skal
×
×
  • Opprett ny...