Gå til innhold

JE34

Medlem
  • Innholdsteller

    46
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Stryn

JE34's Achievements

  1. 2000 er bydd
  2. Dei viktigaste manglane var rust i golv og ikkje godkjent senkesett. Veit ikkje om eg har mangellappen endå.
  3. Har ståande ein 90-mod e34 med m50b25 motor. Gått ca 320000. Den var på eu-kontroll i vår med div rust og manglar, og er no avskiltingsbegjæra. Motoren var bytta frå b20 for ca tre år sidan. Den har fungert fint fram til dei to-tre siste turane, då har den gått varm. Muleg toppakning, har ikkje undersøkt. Motoren har gått ca 220000. Ellers har bilen fått seg nåken trøkka opp gjennom tidene. Selgast til høgstbydande, og må hentast i Stryn. Om ikkje blir den vraka.
  4. Det mest korrekte og mest forklarane innlegget i tråden til no trur eg! Trur enkelte bør lese dette nåken ganga Jeg ser tankegangen, men kan du gi meg en forklaring på spørsmålet mitt i den forgje posten min? Veit ikkje om eg skjønnar heilt spørsmålet, men forutsatt at farten er den samme i f.eks 3.gir @3000rpm og 2.gir @4000rpm vil jo hjula ha samme rotasjonshastigheit og forutsetningane med luftmotstand rullemotstand osv være likt. Då vil det med ein motor med normal karakteristikk vere lurt å halde 2.giret litt til for best aks.
  5. Det mest korrekte og mest forklarane innlegget i tråden til no trur eg! Trur enkelte bør lese dette nåken ganga
  6. Sjekk først sikringa. Deretter om den ikkje går på nokon av hastigheitene kan du begynne med å sjekke spenninga ved viftemotoren som ligg bak ei luke i torpedoveggen rett bak motoren. Sannsynlegvis den som er gåen.
  7. Må jeg ut med midtkonsollen da? Det er vell en jobb som tar nokså mange timer? Du kan måle på ledningane som går til motstanden for å sjekke brytaren. Er der straum er det nok motoren som er gåen. (Viss du hadde sjekka at motstanden er ok)
  8. Kanskje verdt eit forsøk: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=106 Viss ikkje må du sikkert bytte instrumenthuset.
  9. Har meir tru på det er instrumentet det er noko gale med.. søk og du vil finne mange lignande tilfeller.
  10. Prøv å jumpe kontakt 30 og 87 (?) på releet, og sjekk om bensinpumpa går då
  11. Er ikkje den chippen blitt bytta og då, når eg har bytta instrumenthus? Der er ikkje noko meir då vel?
  12. Bilen blir varm, uten tvil. Har bytte heile instrumenthuset eg og:(
  13. hjelp! Har testa med nytt instrument og no, men dike dau. Då der det ledningsnettet som gjenstår? Nokre tips til kvar eg skal feilsøke?
  14. Står ein sekskantskrue frå framsida og bakover høgt oppe på høgre sida og, fått med den?
  15. Gjeld ein e34 520 24v -90 Målaren for motortemp vil ikkje virke. har prøvd to sensorar, begge er målt motstand ca 2300 kohm ved ca 20 grader c. Så dei skal være ok. Har testa instrumenta i bilen ved å holde inne tripteller knappen og skru på tenninga, då går alle nålene til topps, innkludert temp målaren. Vil dette seie at instrumentet virkar uansett? Har prøvd å kortslutte pinnane på ledninga som går til følaren. Nåla skal då gå til topps. Første gang eg prøvde gjekk den ca 3/4 opp, og seinare har den ikkje rørt seg i det heile tatt. Den går kun litt opp frå bunnpuktet når eg skrur på tenninga. Er det i ledningsnettet det ligg? Eller kan det være sjølve instrumentet?
×
×
  • Opprett ny...