Gå til innhold

matta88_3

Medlem
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    matta88_3@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Hammerfest

matta88_3's Achievements

  1. Ka skal du ha for panser?
  2. Oppskrift for å få mer power ut av en suge motor er en lang liste før det har no for seg... Porting og planing av toppen, polere innsug og utblås, vassere kammer samt stivere ventilfjærer, ny datasprut me program for mapping, simens justerbare dyser (dyrt) og effektanlegg, med dette ka du kanskje klare å dra ut rundt 230-240 hk max... Å turbo er heller ikke så billig hvis du skal ha en bil som er holdbar. Nye lavkomp stempler, forsterke råde og veiv, bytte alt av lager og pakninger i motor for å nevne noe...
  3. Virke det som om den går bare på 5 sylindera, at den rister mye når den bakke?
  4. Etter å ha sjekka litt, så virke det som om du mulig har noen coiler som fjusker... En kompis av meg har hatt akkurat samme problemet og han blei lei til slutt og bytta alle coilan og skifta nye plugga å bilen har ikke fjusket siden...
  5. Etter å ha sjekka litt, så virke det som om du mulig har noen coiler som fjusker... En kompis av meg har hatt akkurat samme problemet og han blei lei til slutt og bytta alle coilan og skifta nye plugga å bilen har ikke fjusket siden...
  6. Hvis du trenger ny coiler så har GSbildeler dem til litt over 700 kr stk.
  7. mulig at du har ei dysa som heng litt når motoren er kald... at den kanskje får for lite bensin når den er kald at en sylinder hakker...
  8. Sjekk me GS bildeler eller OS bildeler, eller ring BMW spesialisten for tips! dem e svært behjelpelig
  9. Har også bensinlukt i cupeen når bilen bakke, men min går kunn på 5 sylidera... tok opp alle coilan og brukte ett stykke tørke papir... Det va kun på 1 sylinder at det ikke kom bensin på papiret og det vise at det e feil me ei dysa... lurt å teste!!!
  10. Bytt pluggan og sjekk coilan... En kompis av mæ har en 320i 24v 91 mod... Samme problem og samme motor, hann bytta coilan og nye plugga, å bilen blei som ny...
  11. Det kan være magneten i dysa som har hengt sæ opp og som plutselig har løsna igjen... Tok av ene dysa på min bil.og den står helt fast i åpen stilling. Du får egentlig bare prøve å kjøre bilen ei stund å se om problemet oppstår igjen.
  12. Sjekk dysene... mulig der problemet ligger... Er en typsik feil på bmw sekseren! hvis ei dyse drypper, at den ikke klarer å knuse bensin da hakker motoren, og tenner heller ikke ordentlig på den/de sylinderen det gjelder
  13. Har gått over alt det elektriske og og bytta coiler. Alt funke som det skal, men det virke som om dysa på sylinder 1 står helt åpen å at den ikke klare å knuse opp bensin... Så e kompis av mæ som har peiling på bmw seksera sa at dysen kunne gå... har hatt omega sin dyserens på tanken,å det virka som gassresponsen blei bedre men at pluggen fortsatt e våt enda den får gnist...
  14. tar gjerne panseret hvis det er fri for bulker
×
×
  • Opprett ny...