Gå til innhold

FRANKEN24

Medlem
  • Innholdsteller

    92
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Steinkjer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

FRANKEN24's Achievements

  1. Skjønner du vil selge alt komplett, men om det skulle komme bud på kun bakseter så kan jeg kjøpe stolene forran. Har akkurat likt interiør, men stoffet på sjåfør setet er ødelagt å umulig å få tak i... mvh frank
  2. Ingen som vet noe om hvor det finnes deler i tyskland heller?
  3. Hei Driver med overhaling av en getdrag 280 (e-34 m5) Skiftegaffel for 1-2 gir er helt gåen, men det koster utrolige 6000 kroner!! Noen som vet om vet hvor jeg kan få kjøpt denne, utenom gs eller koed? Hører det finnes til en billig penge i tyskland, men finner det ikke. Mvh Frank
  4. Finner ingen lapp jeg.... Kanskje satse på gode gammle Dextron III da?
  5. Hvilken type olje skal være på en m5 girkasse til fra en s38b36 ?
  6. Hei. Bra prosjekt. Trenger du deler til motor må du rope ut. Har en komplet e-28 m5 motor liggende. Det skal vistnokk være en sprekk i toppen, men har ikke studert det så nøye da jeg ikke skal bruke motoren.
  7. Byr deg 8 lapper frem til du legger ut bilder.
  8. Skikkelig artig prosjekt. Bra jobba!
  9. Kan forklare at temp måler virker omtrent symetrisk med gass. Kan det være tett kanal i toppen? Noen som vet hvordan vann kanalene er i en s38 topp?
  10. Tanken om trykk har også slått meg. Noen her som vet eller? Merkelig at den varsler om "coolant temp" allerede 2 min etter oppstart, og tempmåleren er under normal.
  11. Har e-34 m5 2 temp følere? Ser ut på min som det sitter en på radiatoren og en like ved termostathuset. Sliter litt med varsel om "coolant temp" i en irriterende pling lyd i kjørecomp. Mistenker at det er en av disse følerene. Hva er forskjellen på dem?
  12. ingen forslag?
  13. Update. Byttet termostat og viskose kobblin. Tappa anlegget helt for kjøleveske og fylte ny. Luftet lenge ved å løste på luftskrue som sitter like over termostaten. Nåla legger seg fremdeles litt under norm (1 mm under rett opp) Når jeg gir gass under kjøring og bilen drar litt tungt stiger tempen til over norm (men ikke til rødt), uansett om jeg fortsetter eller slakker av på gassen går temperaturen tilbake. Detter er vel kanskje et tegn på dårlig sirkulasjon? Dvs det er mest sannsylig vannpumpe? Eller kan det være noe med tem føleren? Det misnsker ikke køleveske så topp-pakning tviler jeg på.
  14. bump
×
×
  • Opprett ny...