Gå til innhold

ZnoKeN

Medlem
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    znoken@tulling.com

Profile Information

  • Interesser:
    Hønefoss

ZnoKeN's Achievements

  1. Eller passer kammen fra 2.8 over på 3.5 ?
  2. Heheh, eller så kan den selges som den står.. Mangler kun kam. ligger på autodb til 35, men har kommet bud på 38, hvis det ikke er noen som byr høyere innen onsdag, så går den.
  3. Hehe, litt kjipt om noen kommer å gir 40 laken for M535'n, og motoren raser etter den er solgt da.. Vi har 2.8 topp liggende fra en m30b28, så hadde vært fint om den hadde passa, og at det ikke hadde blitt no tull. toppen til 3.5 litern er hel, men mangler kam til den. Så siden bilen skal selges, så blir det billigere å sette på en 2.8 topp
  4. Hehe, litt kjipt om noen kommer å gir 40 laken for M535'n, og motoren raser etter den er solgt da.. Vi har 2.8 topp liggende fra en m30b28, så hadde vært fint om den hadde passa, og at det ikke hadde blitt no tull. toppen til 3.5 litern er hel, men mangler kam til den. Så siden bilen skal selges, så blir det billigere å sette på en 2.8 topp
  5. Oki, hadde blitt litt kjipt det da. Hehe. Men skulle bare fått satt sammen motoren, sånn at den gikk ihvertfall, så solgt bilen.
  6. Noen som veit om m30b28 topp fra E28 passer over på m30b35 blokk fra E28 M535i? Eller noen som har kam til m30b35 til salgs?
  7. En kamerat av meg har en 318is M-tech coupè, og skal sette i turbo på denna.. Motoren er klargjort for turbo, men når vi først skulle montere denne turboen, så fant vi jo ingen plass til den og vi får jo ikke plassert den under heller, som jeg har sett på et bilde, siden den er såpass lav... Turboen er en Garrett T3/T4. Så da lurte jeg på om noen her har gjort det samme, og har noen bilder av bygginga, eller har link til noen sider hvor man kan få hjelp til å få inn turboen
×
×
  • Opprett ny...