Gå til innhold

535M

Medlem
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

535M's Achievements

  1. Når du tidligere ikke har satt en minstepris, får du det:D Dessuten er 4k ca hva en slik motor er verdt, og når resten av bilen er stappa med rust, så er ikke bilen verdt gull lengre;) 4k? M30 vokser ikke på trær lenger, hvor har du tatt den prisen fra?
  2. Kan stemme at dette er en usa modell da, spesielle frontlykter, men oppgitt 218 hk i vognkort.
  3. Alle bud over 10,000 kan vurderest. Skiltnr/chassisnr kommer i morgen, må finne fram vognkortet
  4. 4000 anser jeg som et skambud, ikke faen om bilen går til den prisen
  5. Ja bilen er en orginal 535, ifølge forge eiger. Hehe, hadde håpet å få solgt bilen hel, men finner jeg kjøper på motor å gir å drivverk, så kanskje..
  6. Selger min m535 som delebil / Prosjekt bil Motor har ny toppakkning, og går fint Lambasonde på eksos er gåen, ny følger med. Har 2 år gammalt effektanlegg fra Schmiedmann ( Ny pris 5000,- ) fram til downpipe, men lekker litt frieksos i fra skøyten til downpipen og effektanlegget. (Sveise?) Nye M-tech støtdempere framme, ment renger nytt fjærbein på ene siden. Trenger en del nye foringer og bremserør/slanger visst bilen skal godkjennest. Karosserie ser ikke pent ut, me masse lakk-skader og bulker, så det trenger arbeid, Har sveist kanalene for ikke so lenge siden. En del rust i motor rom. Bensin-tank lekker fra påfyllingsrør. Har også eit problem med kryp-strøm som jeg ikke finner ut av, trekker 1 ampertime fra sikkringa som går til baklys, alarm og cd-spiller. http://images.bimmers.no/files/1tj Bilen står i Ørsta, Møre & Romsdal Ca 5 mil fra Ålesund Gi bud, Selger ikke bilen for mindre en 14000,-.. Tlf nr 41688457
  7. Holder på og bytte toppakkning på min e28 535. Kjørte bilen 1 mil med luft i systemet, temperaturen var aldri på det røde, men anser dette som grunnen til at pakkninga rivnet. Ser ikke noe sprekke i hverken topp eller blokk, so regner med at det blir tett igjen med planing av topp og ny pakkning.. Er forresten overrasket over tilstanden på stempler og sylindervegger.. Ingen slitekanter og ikke meir slark en der strengt tatt bør vere.
  8. Toppaningen min har begynnt å leke noe jævli me kjølevæske har jeg funnet ut, blåser utover. Skal skifte den, men dette er noe jeg aldri har har gjort før. Vannskelig? Noe en burde passe nøye på utenom kam timing osv? Tenkte jeg skulle bytte ventil tettning i samme slengen, fleire ting jeg burde bytte? Har forresten tilgang på maskinverksted og fres, tenkte kanskje jeg kunne plane toppen sjølv, eller er dette noe man kan få gjort andre plasser for en billi penge? Bilen er en e28 m535
  9. Biltema har jo noe universal trubo greier, men du kommer nokk lengre med et sett tråpedaler
  10. Har en gammal e28 535 som har fått en lekkasje av kjølevann bak motoren en plass, ser ikke hvor det kommer fra, men regner med at topp pakkninga har gått til helvete. Bilen koker nesten under kjøring so de tyder på at det forsvinner en del trykk Mye arbeid å bytte? Er ikke slangene som går inn på varmeaperatet, fleire forslag på kan det kan vere?
  11. 535M

    Vann i dørken

    Er plaga me vann i dørken på min e28, bake er de helt ekstremt. Er en stor søyle på en del liter. Probleme kom 3-4 månder etter at jeg fekk kanalene mine rustsveist, hva gjør jeg ?
  12. Har du bagasjeroms interiør? Helst komplett
  13. Byr 500,- for alle
  14. Kald termostat? Skifta termostaten på min 535, hadde full opning hele tiden.. Merka vestentlig forsjell i bensinforbruk. Kan også vere lambasonde visst du har den slags
  15. er kanskje int. til å kjøpe venstre fjørben. Er fjærskåla i bra stand?
×
×
  • Opprett ny...