Gå til innhold

nisse78

Medlem
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    porsgrunn

nisse78's Achievements

  1. ja når jeg tråkker inn pedalen virker det som det går trekt . kløtcen frir ikke helt når du har den helt inne når det er kaldt ute. 14-20 minus hær om dagen skjønner du. lar jeg bilen stå på tomm gang en stund sån at både bilen og motor blir ordntlig varm så blir den bedre. tilnermet lik san den var.
  2. har en honda crv som er lit ugre med kløtcen i kulda. den frir ikke helt når det er jevlig kaldt men blir bedre når den blir varm og får stått på tomgang osv. så da lurer jeg på om det er noe vann i systeme til hydrauliske kløtsjen eller er det noen som har en formening om hva det kan være eller hva jeg kan gjøre?
  3. takker for alle svar. men den har av eller annen grunn blitt fin i gjenn nå. men det dukker vel opp i gjenn . tror kulda har en del av skylden
  4. jeg prøvde lit tidligere i dag og plugga ledningen ut og inn i gjenn på tomgangs regulator ,men det gjorde ikke så mye utslag den føste gangen, men noe reaksjon andre gangen, så det kan hende den er dårlig eller noe. skal se om jeg har en liggende eller stikker på hoggern en tur :0)
  5. har lit start vansker i kulda. bilen starter men stopper med en gang og det gjør det en del ganger før den går på tomgang. så vis jeg gir lit gass før jeg starter så starter den og går på tomgang som regel.kan hende den jager veldig og jager såpass mye at den stopper,men noeng ganger går det greit og den går fint og jevnt. det hender den jukser lit når jeg kjører og men det kommer noen ganger et hopp når jeg gir gass så er den fin i gjenn.. hva er det som gjør dette? er det en føler eller tomgangs regulatoren som har tatt kvelden? kom med forslag for hva det mest sansynlig probleme er. det er en 89 mod med lamdasonde og kat på forhand takk ;0)
  6. Det skal jeg gjøre.. takker for svar ..
  7. bilen min ville ikke strarte i dag. 89 e30 m20 b25 .. sjekke plugene og dem var tørre, fikk ikke bensin, sjekke om det kom bensin trykk på bensin slange, men ikke noe bensin trykk ved tenning på og kinning.. regner med at det er bensin pompa, men kan det vere noe annet ?? er det noe annet jeg kan sjekke osv.. så jeg er helt sikker på at det er den, bensin pumpa ligger vel i tanken. er det vanskelig og bytte??? bilen funka helt fint i går kveld, så i dag til morrn var den ikke noe teninning.. jeg bare lurer om det kan værer andre ting??? takker for svar...
  8. okey takk for tipse.
  9. okey,men jeg bare lurer hvor den skruen er på lmm.. ellers takk for alle svar Sitter under en rød eller blå plast propp. Eller gjør en halv tank med E85 susen. okey hvor får jeg tak i e85
  10. okey, den jager faktisk lit så skal prøve og vaske eller bytte den, har flere av den.. takk for tips
  11. okey,men jeg bare lurer hvor den skruen er på lmm.. ellers takk for alle svar
  12. ja faen, blende oljedampen er en smart løsning. men har det noe for seg siden motoren ikke er noe slitt? den er jo nyoverhalet. jeg veit dem jorde det på slitte biler før i tida... jeg bare lurer
  13. skrue ? hvor? jeg regner med det er kat på den me er kanje ikke noe futt i den lengere, det er to potter under bilen i tileg til den som er bak, er en av dem kat?? vilken?? første eller andre eller er det ikke kat???
  14. jeg hadde bimmern min en e30 med m20 b25 motor på eu kontrol. den skulle vist nok ha kat. men den hadde vist for høy co. 4,9 og det skal vist være 0,5. motoren er nylig overhalet , med det meste nytt, stemp ring lager osv osv. bilen jik lit ujevnt på tongang i starten, hva kan jeg gjøre for og få co2 ned. må jeg bytte kat, lamndasonde. lmm osv for at det skal bli bra??? alle lekasjer i luftslanger skal være tette etter en runde med sika..er det noe annet som kan gjøres for og få den ned... noen tips?? eller noe gode råd
  15. hoved probleme var knekt ventil vipper arm...
×
×
  • Opprett ny...