Gå til innhold

E92Fan

Medlem
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Oslo

E92Fan's Achievements

  1. Grattis, misunner deg veldig nå, blir veldig fin bil du får! Selv må jeg vente 4-6 uker før min nye 325i coupe kommer, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves...
  2. Vanskelig å komme over skuffelsen fra igår, men må nok konkludere med at årsaken til denne forsinkelsen ikke ligger hos forhandler. Etter innlegg fra denne tråden, og tips om svenske diskusjonsforum, så er jeg nok dessverre ikke den eneste som har blitt utsatt for dette, er visst utrolig til trykk på e92/e93 for tiden. Årsaken ligger hos BMW, og selv om man skulle tro at tyskerne hadde gode systemer og orden i sysakene, så kommer de unna med dette uten å miste særlig med kunder. Grunnen til det er rett og slett at BMW er en sterk merkevare. Fortsetter med samme forhandler, som jobber for å prøve å fremskynde prosessen, skjønt jeg tviler på at det hjelper. Er selvsagt et veldig godt poeng dette med at -08 modellen er like rundt hjørnet, men jeg vil nok heller ha bilen så fort som mulig. Stoler heller ikke på at om jeg hadde gått for en -08 modell, at jeg hadde fått den i september/oktober... Så lenge den nye produksjonsdatoen i slutten av juni holder mål, vil jeg fortsatt ha noen uker av sommerferien med ny bil, og da er jeg fortsatt fornøyd!
  3. Har denne uken ventet på at min nye e92 325i coupe sannsynligvis skulle bli levert fra forhandler, men idag kom telefonen som gjorde meg mildt sagt fortvilet. Jeg bestilte første uken i mars en e92 325i coupe, og fikk vite at forventet produksjonsuke var uke 18(første uke i mai), og at levering var i slutten av mai. Ringte forhandler i uke 17 for å få bekreftet disse opplysningene, og det ble bekreftet. Idag, uken da levering egentlig skulle ha skjedd, kommer derimot kontrabeskjed, produksjon er flyttet til uke 26(siste uke i juni)! Rakk ikke å spørre hvorfor og hvordan dette kunne skje, jeg ble helt satt ut av denne beskjeden, dessuten skal vi ringes imorgen for nærmere detaljer... Er det noen som har god kjennskap til BMW sitt allokering/ordre-system som kan fortelle meg om dette er mulig når bilen har en bekreftet produksjonsuke, og dette ble sjekket uken før produksjonen skulle starte? (Jeg fikk utskrift av ordren fra BMW sitt system da jeg bestilte, så jeg vet at forhandler ikke "glemte" dette...) Hva kan man forvente av en forhandler i slike tilfeller med tanke på ekstra oppfølging og evt å få med noe ekstra på kjøpet (la oss inntil videre anta at forhandler er uten skyld i dette)? Hilsen fortvilet og utrolig skuffet "trodde han skulle bli den lykkelige eier av 325i denne uka..."
×
×
  • Opprett ny...