planen var vell å vise den med relativt lite trykk, og ikke kjøre med så veldig mye mer etterpå kanskje 0,6-0,7. Det jeg da lurte på var hva folk har fått i effekt med det ladetrykket. Det jeg er redd for er at BT ikke vil synes at 525 bremsene er overdimensjonert nok når jeg får på turboen, og eventuelt lader rundt 200 hk
Morn du! E34 min er (eller var) oxford green, men nå er den mørk blå på fanger, panser, og v. forskjerm. Hadde en liten uhell for noen uker siden.
Er det du som bor oppe hos Wear?
On Topic: Ingen som vet om enten e30 eller e34 med m20b25 som er godkjent med turbo. Vet at det er noen som er blitt godkjent med dette, og det hadde vært til tor hjelp om noen hadde noen konkrete tall på de bilene. Og vis noen her inne har fått det godkjent er det jo alltids noen spørsmål som venter.
Takk for hjelpen
Marstrander
Har planer om en ombygging i min e34 518i til en 525 M20B25. Jeg har bestemt meg for å kjøre en åpen linje med min lokale trafikkstajon under hele ombyggingen for å slippe problemer etter ombygging.
Det jeg da lurer på er om noen her inne har noen referanser til ombygde e34 525 med turbo som har fått dette godkjent. Lurer da på ladetrykk, effekt, nm, bremser, akselvekt og diverse andre ting BT vil ha rede på
Takk for hjelpen
Marstrander
Er ikke sikkert det er aktuelt for deg, men jeg mangler høyre deksel innenfor tåkelysene på frontfangeren min. Hadde det vært mulighet for å bare kjøpe den?