Gå til innhold

Beta

Medlem
  • Innholdsteller

    289
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Tromsø

Beta's Achievements

  1. pm meg medtlf nr så ringer jeg deg ang deler jeg er interisert i...
  2. 6 trinns kasse på denne? Pris på kassen?
  3. Manuell på denne?
  4. PM meg med pris for pedalsett master og slavesylinder for clutch og rør/slanger til clutch....
  5. >Har dør til deg. Cosmosvart metallic. pm om interessen er der..
  6. Helt vanlig med litt "gul guffe" under oljepåfyllingslokket. Dette kommer av kondens i blokk/topp. Om du kun har småkjøring med bilen klarer du aldri å få opp temperaturen inne i motoren, selv om vanntemp viser driftstemperatur vil ikke oljen være spesielt varm etter en liten kjøretur på 15 km.. kjør deg en lengere tur i ny og ne så forsvinner dette for en stund, men det kommer tilbake etter kort tid uansett om veivhusventilasjonen er ny eller ikke.
  7. dreneringen til takluka di som er tett...
  8. Har samme bilen, satt på et FK automotive coilover kit for noen år siden. Fjernet da belgene. kan absolutt anbefale Silverline x kitet om det fortsatt finnes. Stivt som faen men bilen sitter Ekstremt på veien når dette er rett satt opp... Om du vil beholde litt av comforen anbefaler jeg deg egentlig moderat senk feks orginalt M-tech understell med belger bak...
  9. venstre bakdør på den touringen, tilstand, farge og pris?
  10. Dette er allerede solgt,betalt og motatt:)
  11. Er ikke rustfritt på e39. Eksos anlegget er laget av en stål legering, mange kaller det for edelstål. Men det er definitivt ikke rustfritt, det ruster. Men ja, det er temmelig holdbart. ofte blir innmaten i katalysatorer og lyddempere ødelagt før eksosen ruster...
  12. Her er dele nr på 25 pins pluggen. 61131387109 og 61131387108
  13. tipper den fint takler av 400 hk. om det gjøres skikkelig. Ess kan sikkert sette sammen et kit med det du trenger samt omprogramere ecu for deg, men tenker meg det blir å koste deg rundt 90 000 for alt.. Billigere å bygge M5 da...
  14. Bare å bytte over deler, trenger ikke moddes i karosseriet, bortsett fra hjulbrønnen. Derfor man kjøper en komplett M5 delebil, så har du alle deler en trenger. M5 bruker rundt 1.2 - 1.4 på blanda kjøring, ikke så veldig ille i forhold til en 530 f. eks. med presse. min ligger på 1,1 på by kjøring. Har målt helt ned i 0,55 på landevei:) med automat:) Går billigere med presse enn som sugemotor..
  15. tipper på at det har vært montert en eller annen type handsfri sett til en litt eldre telefon..
×
×
  • Opprett ny...