Gå til innhold

Bimmer_

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Bimmer_'s Achievements

  1. Får prøve å smøre opp den gjennomføringen litt mer. Synes bare at det er litt mye lyd å vibrasjoner til å kun være dette
  2. har hatt bilen oppe, og det virker absolutt ikke som det er der det kommer fra. var det første som slo meg, og det første jeg sjekka
  3. Har søkt litt på forumet, men ikke funnet noen med de samme symptomene som hos meg. Så saken er altså at jeg har noen knirkelyder i forstillingen når jeg vrir om rattet. Kan høres ut som noe "gummiknirk". Lyden blir verre når jeg har kjørt en stund, og er ofte ikke merkbar når bilen har stått i ro over natten. Har for så vidt eliminert alle kuler og foringer fremme, da lyden synes å komme fra rattstammen. (er ikke fløyteringen). Har prøvd å smøre opp gjennomføringen gjennom torpedoveggen, uten noen effekt. Det kan heller ikke være servoproblemer, da lyden også er der når motoren er slått av. Noen som har noen fornuftige forslag?
  4. Heisann. Har strevd litt med dette prosjektet en stund selv også, og har til slutt funnet ut av at kortet må i holderen i bagasjerommet. Telefonen fungerer nå helt fint i min bil. Eneste nå er at det lyser gult framme i dasjen (ved siden av telefonknappen), det indikeres også en liten trekant i displayet på selve telefonen. I og med at bilen er importert, fulgte det kun med tysk bruksanvisning på dette kjøttbeinet av en telefon. Har med mine relativt forglemte tysk-kunnskaper tydet at dette betyr noe som at telefonen befinner seg i et annet nettverk. Noen som har vært borti dette, eller vet hva det dreier seg om?
  5. Noen som skal selge sportseksos/effektanlegg til en e39? Bilen min er en 520i 97 modell. Det trenger egentlig kun være bakpotte.
×
×
  • Opprett ny...