Gå til innhold

Positiv

Medlem
  • Innholdsteller

    1151
  • Ble med

Alt skrevet av Positiv

  1. Hei Du har nok ikke fått med deg, hva jeg prøver og formidle. Fra min side er det kun et forsøk på og få et konstruktiv svar fra en som vet noe om hva som skjer. Og ikke usaklige tilbakemellinger av brukere på forumet. Om ikke du klarer og forstå vinklingen på innlegget, kan jeg ikke hjelpe for. Det er jo heller ikke meningen, at du skal forstå det. Dette er da siste kommentar fra meg, blir for dumt med flere innlegg. Mvh Bent
  2. Da hadde det vel vært en ide og tatt noe betalt, og/eller satt det bort til noen som har tid. om det er grunnen til at man ikke får noen tilbakemelling på hva som skjer iht. serveren, og det er et ork og holde på med forumet. Men du forsto vel ikke helt hva jeg ville med mitt første innlegg, noe som kommer klart frem av ditt svar. Så da er vel dette ikke noe mere og diskutere. Takk. Ellers blir det for dumt og kommentere andre innlegg, da av de som responerer, er det ingen som tar poenget. Mvh Bent
  3. Da er det vel på tide at Gunnar kommer på banen, og viser brukerene den respekt de fortjener. Det er vel flere enn meg som ønsker et svar på hva som skjer. Ser frem til en snarlig, konkret tilbakemelling. På forhånd takk. Mvh Bent
  4. Hei Hva med litt oppdatering på hva som er feil, og antatt tid på hvor lang tid det vil ta før bilde serveren er oppe igjen. Snakker vi om dager, uker? Mvh Bent
  5. Vinterbilen. Mvh Bent
  6. Hei Erik Det var da surt at bilen din ikke fungerer som den skal, etter alt av penger og tid du har lagt ned i den. Om det skulle være av interesse, kan du få prøve ut, event. kjøpe 6 stk overhalte dyser som jeg har liggende. Dyse er bosch nr. 280 150 943 Ikke sikker på om de passer 3.5l, men om de gjør det, kan jeg komme innom jobben din med dem en dag, om det skulle være av interesse. Mvh Bent
  7. Tja, hvor billig. Ønsker og holde kostnadene så lave som mulig, og jeg vil helst ha et kit som har sittet på en m30 tidligere. Eller en sier at: Hei, jeg bor i Oslo og har et kit som er tilpasset din bil. Og siden jeg har god greie på dette med datasprut, kan jeg montere å mappe motoren din, til en overkomelig pris. Og gi deg et grunnleggende kurs i hvordan du mapper. Flott, når kan vi avtale tid for montering. Og jeg har tid til og vente, da bilen snart skal vinterlagres. Det spørsmålet du stilte, forsto jeg lite av. (Potmeter type av tps du trenger) Mvh Bent
  8. Fortsatt ute etter tilbud på datasprut, som er bolt on på en m30 motor. Mvh Bent
  9. Ok. Takk Morten. Mvh Bent
  10. Du skriver Tps fra m50 kan brukes. Men er det ikke slik at det er den som skal brukes, eller har jeg missforstått. Og hva er Eml? Og her er svar jeg fikk fra Ksr: klart dette krever justeringer.det ligger bare ett grunnmap inne for og starte.dem er satt opp for 3.5 L m30 fra 88 og nyere.du kan bruke m50 Tps på den.Fordelen er at du kan fintune bensin og tenning(gjennon PC)om du ønsker kan du bruke dette på turbo også. Mvh Bent
  11. Er det noen årgang på ledningsnettet som er mere riktig enn andre. Eller er det det samme hvilken e34 535 det kommer fra. Og er Tps fra en m50, event. hvilken motorstørrelse. Takk. Mvh Bent
  12. Ok. Takk skal du ha. Mvh Bent
  13. Ja, det er vel slik det henger sammen. Et annet spørsmål som vel ikke er så lett og gi en konkret pris på. Men hva mener du en en motor og kasse som skal komme fra en 635csi. hvor motoren er en 3.5l med oljekjøler og kasse med første ned. Er vel den som heter 262cr. Både motor og kasse skal fungere greit, men begge deler har stått lagert i en del år, så de må gåes over. Selger ønsker kr. 3500,- for motor og gir. Mvh Bent
  14. Jeg kan ikke skryte av mappene som ligger i de boksene.. Bilen min ville ikke starte en gang. Hei Så hva tror du det kommer av at Erik sin motor startet uten problemer, mens din ikke fikk start. Greit og høre om litt erfaringer med Kdfi boksen. Ellers har du noen diy på dette med montering av datasprut. Mvh Bent
  15. Jo, takk Morten. Det er notert. Mvh Bent
  16. Hei Erik Takk for tipset, da det jeg er mest skeptisk til er mappinga, da de som monterer datasprut ofte får problemer med at motoren ikke går som den skal. Og da blir man avhengig av at man har tilgang til en som har greie på det, for justeringer etc. Noe jeg helst vil ungå. Så det du nevner med og anskaffe en kdfi løsning som er ferdig mappet, høres ikke dumt ut. Har sendt Kimmit Sport Racing en mail med div. spørsmål, og venter på svar. Forstår at du har montert det selv, og har du noen erfaringer og dele med hvordan det fungerer i praksis. Noen problemer, etc. Fikk du foresten bolten jeg lånte av deg. Ble avlevert til en av de som jobber i skranken. Takk Mvh Bent
  17. Opp.
  18. Da dette vel ikke er noen salgstråd, send meg pm ved interesse. Mvh Bent
  19. Da kan du få kjøpt mitt, som er til 6 syl, for kr. 1500,- Som er nytt. Om int. send pm. Mvh Bent
  20. Hei Har sendt deg pm. Mvh Bent
  21. Får se i løpet av vinteren Kristian, om jeg velger å lakkere dørhåndtakene. Mvh Bent
  22. Han er en av to jeg har vært i kontakt med. Men ønsker flere alternativer. Mvh Bent
×
×
  • Opprett ny...