Gå til innhold

Positiv

Medlem
  • Innholdsteller

    1151
  • Ble med

Alt skrevet av Positiv

  1. Hei Ønsker en motor som er i topp stand. Byttet ut div. slitedeler, og eventuelt modifisert, er en fordel. Men ikke med turbo. Mvh Bent
  2. Hei Mellomaksling til e34 manuell, ønskes kjøpt. Mvh Bent
  3. Hei Trenger kun nålene, som skal brukes på et annet speedometer enn e34. Så om en eller annen har et speedometer som er defekt, men med hele og pene nåler, er jeg interessert i og kjøpe de. Kun napp de av meteret, og send de i en konvelutt. Mvh Bent
  4. Trenger kun Nålene, Chris2pher Mvh Bent
  5. Du har pm MortenX5. Mvh Bent
  6. Hei Trenger pinnenene/nålene til et e34 speedometer som går til hastighet, turteller, temp. bensin og økonomimåler. Så om man har et meter liggende, som er ute av drift, ønsker jeg og kjøpe som nevnt. Mvh Bent
  7. Ut i fra det jeg ser når jeg googler meteret, er det plast. Da bilder tatt når det er mørkt, så lyser pinnene opp. Men vet ikke om det er plast både på eldere og nyere modeller av e34. Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg skal bygge om til digitalt speedometer på en e28. Men her er pinnene i metall, så vil ikke kunne få lys i de. Takk for ditt svar, Stig. Mvh Bent
  8. Hei Er speedometer pinnene fra en e34, som går til hastighet, turteller, temp. bensin og økonomimåler utført i plast eller metall. Mvh Bent
  9. Hei Ønsker og kjøpe delene som annonsert i emnetittelen. De må være i god stand, og meteret oppstilt til 260km Mvh Bent
  10. Opp.
  11. Opp.
  12. Opp.
  13. Da jeg har montert sportsanlegg. selger jeg det som har sittet på bilen tidligere. Følger med bakre oppheng, med gymmifester. Det er ikke noen hull, kun noe overflaterust. Pris kr. 1500,-
  14. Selger en automatkasse med mellomaksling, nyere oljerør, girspak, ny pakning og filter som følger med. Har vel det som trengs, om man skal konvertere eller bytte ut gammel kasse. Snakket med en tidligere eier av bilen, som hadde den på begynnelsen av 90 tallet. Og i følge han, skal kassen være ny fra den tid. Og siden jeg har brukt kassa siden 2000, og da blitt brukt pent, fremstår kassen som meget bra. Girer mykt og gjevnt. Pris kr. 3900,-
  15. Selger eksosmanifoild til M30 motorer, som er i meget god stand. Pris Kr. 800,-
  16. Hei. Senkefjærer fra Lesjøfors, Som har vært montert på bilen i tre år, Men da bilen har vært lite i bruk den tiden de var montert, og kun brukt i sommersesongen. Fremstår fjærene som hele og pene, med kun litt overlate rust hvor de treffes ved sammenpress. Følger med tuv papirer. Senker 45/35mm. Selges for kr. 700,-
  17. En ting til. Er det noen som vet om et firma som produserer digitale skiver til E28. Mvh Bent
  18. Blir nå en smaksak vedr. felg dim. Synes vel selv at 18" passer godt til bilen. Og ja, BBS felger burde bli bra. Mvh Bent
  19. Hei Vurderer og kjøpe meg et sett med 18" BBS felger. Men lurte på hvilken oppsett som vil passe best til bilen. Da tenker jeg på et og felgenes bredde. Dekkene som skal på er: Vredestein Ultrac Vorti. 225/40 ZR18 92Y XL Felgenes ET alternativ: 10mm,15mm,18mm,20mm,25mm Felgenes bredde alternativer: 7.5" 8" 8.5" 9" 9.5" 10" Photoshopa felgene på bilen. Mvh Bent
  20. Solgt. Mvh Bent
  21. Har etterfylt med det samme, jeg har brukt tidligere. Dexron III Mvh Bent
  22. Er ikke for tight strammet, og den den fungere som den skal, helt frem til man har kjørt litt. Har prøvd å slakke skruen en del, men da blir dødgangen alt for stor, og fortsatt så klyper det, men noe mindere. Men har bilen stått i flere timer, skjer det samme igjen. Ventiler. Ja hvem vet. Viser det seg at det er gjort feil, vedr. overhalingen, retuneres den tilbake til selger. Men siden det er i Usa, må jeg først være sikker på at jeg ikke har utelatt eller oversett noe. Mvh Bent
  23. hei http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... ditAd=true Mvh Bent
×
×
  • Opprett ny...