Gå til innhold

toremartin

Medlem
  • Innholdsteller

    45
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    kolvereid

toremartin's Achievements

  1. det gjør min oxo., tror ikke det skal være sånn. gjør det bare av og til
  2. klippe dem hjelper.. men tror du må tvinne lederne sammen.slik at det blir kontakt. det måtte jeg ihvertfall på min audi s6, men det kan være at bmw sine ikke har kontakt til vanlig. bare å klippe å prøve d.
  3. den er veldig træg å få i det siste giret av og til.. må jukse litt med gassen for å få den til å gire.+ at av og til må jeg trøkke kick down 2 ganger for å få den til å gire seg ned.
  4. min bruker også 1,3 på mila. ifølge kjørecomputer. hadde den på diagnose og de sa at det var feilkode på diesel pumpa mi(tror det var telleverket de sa). det kunne være årsaken til at den bruker mye fuel. men jeg har powerbox fra gs. så jeg tror jeg skal prøve og fjærne den.
  5. men har du noen pris og info?
  6. priser da?har du noen nettside?
  7. er det bare plug and play med sokkler til pærene , og plugger til leningene? priser da?
  8. tenker på og montere xenon på min e 39 525tds 98 mod.. bør jeg ha i nær lys eller fjern lys? og er dette plug and play? hører noen snakker om at ikke sokklene følger med på h7 pærer? er det noe i dette ? noen som har noen sett å anbefale til en rimelig pris..
  9. kan de mene opphengskule?
  10. toremartin

    97 525 D

    sjekk at diesel pumpe er byttet....typiske feil har jeg funnet ut.. å svinakti dyrt
  11. skjønt itj så mytji tå derre eg..nånn som kain hjølp meg med dele nr.?
  12. skjønt itj så mytji tå derre eg..nånn som kain hjølp meg med dele nr.?
  13. har vert på eu kontroll og de har funnet noen feil... men jeg finner ikke dele nr på gs sine sider... kan noen hjelpe meg? her er annmerkningene. Slakke i bærekule hf. slakke i casterstag h+v foran. slakke i øvre fremre stag vb. gjelder forøvrig en e39 525tds med reg nr RZ 25010
  14. noen som har peiling på priser og evt arb timer da?
  15. har hatt bilen min på verksted og der fant i ut på dataen at "telleverket" på diesel pumpa har feil på seg., det eneste jeg merker på bilen at den bruker litt mye drivstoff.og automatn girer litt rart av og til.... noen som har peiling på hvor mye arbeid det er å skruve den ut?er det mulig å gjøre selv (fremgangsmåte)?evt priser på arbeid og pumpe?er det lurt å få den overhallet i stede for å kjøpe ny? Har en e39 525tds 97mod.
×
×
  • Opprett ny...