-
Innholdsteller
98 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Profile Information
-
Interesser:
Os, Hordaland
e21baur's Achievements
Newbie (1/14)
0
Nettsamfunnsomdømme
-
eller byttes i noe ford motor... bensiner... 2liter.. ford stash. er jeg interessert i for jeg har pusset opp en ford og brukt noen år på den.... og nå er jeg dritlei hele bilopplegget... har ikke tid til å sladde rundt på bane lengre...
-
den bilen ble gitt bort pga sykdom, var ett helsiken liv å få solgt driten, Jeg solgte den for motoren sin "kostnad"... altså gitt bort gratis 2stk biler, 1 trimmet og en baur.... Jeg ga den til kirkens nødhjelp.... For at Avdankete Narkomaner kan skru på den. Jeg har ikke helse til bil skruing lengre, så kanskje "ja kanskje" jeg selger ett råere prosjekt... Dvs bmw 1602`en for en slikk og ingenting... jeg er dritlei bmw.... Ja 1602 har gått 51tusen km... hvis det sier dere noe...
-
Bilen ble solgt !!!!
-
Noen som har 8 lapper som bor i nærheten av bergens området kan få den. bilen står utendørs nå.... for første gang på 10 år.
-
delebilen var jeg bare å så på en gang, var en tidligere stylet sådan, eier snakket om weberforgassere og uorginal motor. tror det er en 318 som er puttet 2liter oppi, men ærlig så har jeg ikke poppet panseret på den enda. men delebilen har alle deler som trengs for opp pussingen av cabrioleten.
-
Jeg sjekket prisen vs andre e21 på finn og autodb. OK du får en grå kjedelig 316 med bulker pg rust for 15000..... og en til som er enda verre for 9900,- UTEN DELER OG DELEBIL og 318 forgasser motor..... Jeg har 318i motoren, toppen er anderledes enn forgasserene. Og motoren er sjelden ifølge bærum/lier Bmw Klubben. Som jeg kjøpte bilen ifra.... Bare til å sjekke de andre e21 på nettet og se hva du får for 10 lapper... ford sierra, e30 316i, toyota corolla+++ Sånne biler finnes det på dusinviset av og er kjedeligt. Serienr på Baur min er 4278. Og jeg fant ut noe interessant på internetsøk. Bilen min ble importert ifra Monaco i sin tid og den har stått på utstillning der nede for bmw forhandleren. Derfor er det egentlig en 1980/81 modell siden disse ble sluttet produsert i -81. Og dete er en 1982, med norske papirer no. Her er litt info om e21 baur tc1 All TopCabriolets included the BMW warranty. A total of 4,595 vehicles were manufactured before production ended in 1981... Det skulle bare være 2 stk igjen i norge av denne typen, den ene er i sogn no, men er demontert. det er flere alpina`er enn ekte baur top cabrioleter liggende. Derfor håper jeg at en bilsamler, eller entusiast kjøper den. jeg kan gå ned i pris hvis eier lover å pusse opp bilen og ta godt vare på den. Hvis ikke må jeg snart ta den ut ifra verkstedet og parkere den utenfor i regnvær. ja cabben er ny. og den lekker ikke. men pokker og... sårlig respons her inne på forumet. Alle vil jo ha e36, e30 blahblahblah.... ps.... jeg har enda sjeldnere bmw`er biler liggende på lager så... men dette var kjedeligt.
-
oppsann, prøvdte jeg å selge "gamle" motoren din.... hehe
-
har ikke trim kam men komplett greie, Her er litt om motoren nyoverhalt M10B18 med 292 graders schrick trimkam og stive Schrick ventilfjærer. Blokka er syrevaska, hona og planslipt. Veiva og rådene er målt for klaringer. Det er nye veivlagere, rådelagere og stempelringer. Toppen er glassblåst, planslipt, slipte ventiler og ventilseter, nye styringer på eksossiden(innsugstyringene var bra), nye ventiltetninger, nye vippearmer. Registerkjedet er nytt, styreskinna til kjedet er ny, kjedestrammeskinna er ny og fjæra i strammeren er ny. Motoren har alle pakninger nye. Får også med K/N filter kitet til M10 fra Schmiedmann. Det sitter en Sachs race engineering trykkplate på motoren, som også var ny for 6000 km siden. Den er speca til å tåle over 400Nm. Sparer lamellen veldig, og clutchsluring er ikke et tema. Kosta ca. 3500,- fra Sten Parner Motor i Sverige. Motoren har gått ca. 6000 km etter overhalinga og trimmingen. Jeg hadde motoren i en ellers orginal 1987 E30 318i, og kjørte 0-100 på åtte sekunder. Merker stor forskjell fra orginal motor. Motoren er også et kjempe utgangspunkt for overlading! topplokket og injection er pulverlakkert sort. alt ser nytt ut. Følger med 5-trinns kasse også! for 6lapper
-
har 5trinns sports kasse og racing clutch, 1500,-
-
var det den som jeg skulle få med den motoren jeg kjøpte av deg. det manglet i forsendingen. og no selger jeg videre motoren og jeg håper for 6
-
jeg har en trimmet e30 318 motor, Her er litt om motoren nyoverhalt M10B18 med 292 graders schrick trimkam og stive Schrick ventilfjærer. Blokka er syrevaska, hona og planslipt. Veiva og rådene er målt for klaringer. Det er nye veivlagere, rådelagere og stempelringer. Toppen er glassblåst, planslipt, slipte ventiler og ventilseter, nye styringer på eksossiden(innsugstyringene var bra), nye ventiltetninger, nye vippearmer. Registerkjedet er nytt, styreskinna til kjedet er ny, kjedestrammeskinna er ny og fjæra i strammeren er ny. Motoren har alle pakninger nye. Får også med K/N filter kitet til M10 fra Schmiedmann. Det sitter en Sachs race engineering trykkplate på motoren, som også var ny for 6000 km siden. Den er speca til å tåle over 400Nm. Sparer lamellen veldig, og clutchsluring er ikke et tema. Kosta ca. 3500,- fra Sten Parner Motor i Sverige. Motoren har gått ca. 6000 km etter overhalinga og trimmingen. Jeg hadde motoren i en ellers orginal 1987 E30 318i, og kjørte 0-100 på åtte sekunder. Merker stor forskjell fra orginal motor. Motoren er også et kjempe utgangspunkt for overlading! topplokket og injection er pulverlakkert sort. alt ser nytt ut. Følger med 5-trinns kasse også! for 6 lapper
-
Her er litt om motoren nyoverhalt M10B18 med 292 graders schrick trimkam og stive Schrick ventilfjærer. Blokka er syrevaska, hona og planslipt. Veiva og rådene er målt for klaringer. Det er nye veivlagere, rådelagere og stempelringer. Toppen er glassblåst, planslipt, slipte ventiler og ventilseter, nye styringer på eksossiden(innsugstyringene var bra), nye ventiltetninger, nye vippearmer. Registerkjedet er nytt, styreskinna til kjedet er ny, kjedestrammeskinna er ny og fjæra i strammeren er ny. Motoren har alle pakninger nye. Får også med K/N filter kitet til M10 fra Schmiedmann. Det sitter en Sachs race engineering trykkplate på motoren, som også var ny for 6000 km siden. Den er speca til å tåle over 400Nm. Sparer lamellen veldig, og clutchsluring er ikke et tema. Kosta ca. 3500,- fra Sten Parner Motor i Sverige. Motoren har gått ca. 6000 km etter overhalinga og trimmingen. Jeg hadde motoren i en ellers orginal 1987 E30 318i, og kjørte 0-100 på åtte sekunder. Merker stor forskjell fra orginal motor. Motoren er også et kjempe utgangspunkt for overlading! topplokket og injection er pulverlakkert sort. alt ser nytt ut. Følger med 5-trinns kasse også!
-
Ja, 10 for alt sammen, delebilen ligger 5 mil unna bergen, men jeg kan skaffe lastebil, naboen jobber med å hente biler.. ryddex bil...
-
komplett ubrukt sachs racing clutch til e30 medfølger, tåler bank opptil 450hk lett.. apex frontlykte spoiler, alpina vingen er den som er bredere og fetere en de som er vanlige ifra alpina.. dette er litt grommere alpina, Ubrukte krom hjulbue lister, 5trinns getrag sportsgirkasse medfølger til e30. Og motoren som stod i e21 cabben, er l-jettronic og funker perfekt, litt høy på tomgang, men funker som bare det. Motoren står på palle.
-
ingen som er i bergensområdet som kunne ha tenkt seg ett vinter objekt.... ???