Gå til innhold

andybooy

Medlem
  • Innholdsteller

    575
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

andybooy's Achievements

  1. hadde tenkt og selge alt samlet i første omgang. men om jeg får solgt motor og gir komplett skal du få k-sporten for 5k, nypris for et år siden er 13k og det er pent lite brukt
  2. vurderes solgt til fordel for innkjøp av annen bil original m50b25tu, stroket til m50b28, fjernet vanos. dobble innsugskammer. topp er portet og mirafreste ventiler av autotrim i trondheim. bunndel er bygd opp med H-profilråder, arp i råder og CP stempler med kompresjon 8.5:1 alt av tetninger og lager er byttet ved bygging. 2 stk manifoilder, en PPF grenrørsmanifoild for bunnmontering, og en custom sveiset grenrør for toppmontering, begge t3/t4 flens. en stk kinaturbo, god for 460 hk, og en irx 600 turbo. denne er benket med 690 hk. innsug er byttet til gammeltypen m50 2.5 for bedre flow en originalt m52 innsug. siemens 880cc dyser, bensintrykkreg. JDM intercooler og pop off. selges uten sprut! men map fra electromotive tec3r eller vipec kan følge med om ønskelig bil, ribbet og montert veltebur. dette må gjøres om for og godkjenne innen drifting, men kan fint brukes på vanlig banekjøring/frikjøring og engangslisens. sparco bøttestol, e46 dashbord (trenger noe arbeid for og bli 100% ) og ellers opplagt eget ledningsnett til vindusvisker, lys foran og bak, bremselys, bensinpumpe. k-sport coilovers, sveiset sperrediff. ellers er bil sjaber og endel rust under, originalt IS understell. kom med bud.
  3. finner ingen som selger slik nippel til turbo, hvem har?
  4. bilen har stått vinterlagret din dust! den går nå, den har gått det siste året og den går bedre enn hva den lille rotta di av en 520 kommer til å gjøre. så drit i å uttal deg om ting du ikke har peiling på +1
  5. er ikke det, men fant ut av det,
  6. har byttet motor i e36 97 mod 318 tdi, men etter det starter den ikke. har lest litt rundt tidligere og lest at pumpa kan ha noe med ews og gjøre, så byttet og over den øverste delen av pumpa som har med elektro og gjøre fra gamlemotoren. det som er at når jeg kobler på en 325 tdi hjerne, jeg vet er uten startsperre, så kommer det diesel og den starter til for så og stoppe. men med 318 hjernen som hører til får den ikke diesel, må HELE pumpa byttes, eller er det hjernen som er noe galt med?
  7. virker jo som om fyren er seriøs, kan jo hende noen har lurt ham trill rundt og han er en godtroende sjel som går på det hele:P
  8. har byttet motor og justert litt ledningsnett i forskjellig vinkler og kanter. 318 tds, 97 mod e36 så nå har jeg 6-7 kontakter på ledningsnettet som skal kobles på motor, og finner ut av det meste, men er 3 kontakter jeg ikke veit hvor skal, er den som går til innsug, svinghjul, og en til, og de er akkurat like lange, hvordan finner jeg ut hvilken som skal hvor. og har byttet motor som sakt, må jeg da bytte til den dieselpumpa som sto på orignal motor for at den ska funke sammen med hjerne, ews osv.. er ews II på bilen... Sænæmænækvænæ
  9. m50b25 vanoshjerne og ledningsnett ønskes kjøpt.
  10. sjekk at du har lakt inn drivere for eksosn på pcen, hadde samme problemet selv
  11. hvordan har du tenkt og få en e46 motor neddi? bruker du ledningsnett fra e36 ?
  12. OK, noen som vet hvilken av de som skal brukes sammen med datasprut, eller har det ikke noe og si?
  13. hva er forskjellen på de to følerene som står på toppen under innsug på en m50
  14. asda
  15. har planer om og bytte ut toppboltene med ARP, lurer da på, om det holder med og ta ut en bolt sette nedi ARP og stramme, for å slippe og ta ut alle og løsne toppen helt
×
×
  • Opprett ny...