vurderes solgt til fordel for innkjøp av annen bil
original m50b25tu, stroket til m50b28, fjernet vanos. dobble
innsugskammer. topp er portet og mirafreste ventiler av autotrim i
trondheim. bunndel er bygd opp med H-profilråder, arp i råder og CP
stempler med kompresjon 8.5:1 alt av tetninger og lager er byttet ved
bygging. 2 stk manifoilder, en PPF grenrørsmanifoild for
bunnmontering, og en custom sveiset grenrør for toppmontering, begge
t3/t4 flens. en stk kinaturbo, god for 460 hk, og en irx 600 turbo.
denne er benket med 690 hk. innsug er byttet til gammeltypen m50 2.5
for bedre flow en originalt m52 innsug. siemens 880cc dyser, bensintrykkreg. JDM
intercooler og pop off. selges uten sprut! men map fra electromotive tec3r eller vipec kan følge med om ønskelig
bil, ribbet og montert veltebur. dette må gjøres om for og godkjenne
innen drifting, men kan fint brukes på vanlig banekjøring/frikjøring
og engangslisens. sparco bøttestol, e46 dashbord (trenger noe arbeid
for og bli 100% ) og ellers opplagt eget ledningsnett til
vindusvisker, lys foran og bak, bremselys, bensinpumpe. k-sport
coilovers, sveiset sperrediff. ellers er bil sjaber og endel rust
under, originalt IS understell.
kom med bud.