Gå til innhold

Sir Amp

Medlem
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Sir Amp's Achievements

  1. tusen takk for god hjelp, løsningen ble å løsne hele varmeventilen, skru den fra hverandre, rense den og gi den en omgang med crc.
  2. Tusen takk, det ble løsningen, å skru fra hverandre hele greia og rense den og gi den en omgang med crc. tusen takk for hjelpen
  3. ok tusen takk for svaret, da er ventilen gåen da, er det mulig å fikse den eller må jeg kjøpe ny?
  4. Hei! jeg har litt trøbbel med min e28 og skulle gjerne visst hvordan noe funker når det er i orden... jeg hadde vært utrolig takknemmelig hvis noen med en e28 kunne ha tenkt seg å: Med varm bil og vifta på full guffe, trekke ut den elektriske tilkoblingen til ventilen (som er tilkoblet en slange fra motor og en inn torpedoveggen) Det er hurtigkontakt på ledningen så er bare å dra ut og enkel å sette på plass igjen, og fortelle hva som skjer? Sånn jeg ser det er det 2 muligheter: luften blir varm eller luften blir kald. håper noen kan hjelpe meg tusen takk
  5. Hei! ser dessverre ut til at det begynner å skorte på ideene... Er det noen med en tilsvarende bil som kunne gjort meg en stor tjeneste? Med varm bil og vifta på full guffe, trekke ut den elektriske tilkoblingen til ventilen (som er tilkoblet en slange fra motor og en inn torpedoveggen) Det er hurtigkontakt på ledningen så er bare å dra ut og enkel å sette på plass igjen, og fortelle hva som skjer? Sånn jeg ser det er det 2 muligheter: luften blir varm eller luften blir kald. håper noen kan hjelpe meg tusen takk
  6. Hei igjen! idag var jeg ute og kjørte, og hadde dårlig tid, det i kombinasjon med en ganske lang og bratt oppoverbakke førte til ganske høyt gasspådrag og turtall. Jeg tror, uten å være helt sikker, at det da kom litt varm luft. Men det begynte helt på slutten av bakken, så det gav seg med en gang jeg slapp gassen. sier dette noen noe?
  7. ingen varme i det hele tatt nei, ja får vel kansje prøve det hvis ingen har peiling på noe bedre måte, selve ventilen sitter litt nedafor og bakafor så det hadde vært allright å få konstatert feilkilden før jeg begynner å demontere allt som er
  8. takk for svar, men hva mente du egentlig? at slangene er løse/ ødelagte?
  9. Hei! Som tittelen sier har jeg problemer med varmeapparatet på min 520i (e28 (-87 mod) ) jeg misstenker ventilen som styrer vannstrømmen inn i registeret, siden jeg har sjekket at registeret ikke er tett (løsnet slangene som går inn torpedoveggen og spylt vann gjennom) Men det hadde jo vært fint å være sikker før jeg gjør noe drastisk, er det noen som vet noe om den styringen? f.eks om den skal være lukket eller åpen når man kobler fra ledningen som kommer fra styringen inne i cupeen. en annen ting som kunne gjort seg å teste er selve styringen i cupeen, jeg jobber som elektriker og har tilgang på endel instrumenter, så hvis det er noe som kan måles på kan det ordnes
×
×
  • Opprett ny...