Gå til innhold

Jørn Vegard

Medlem
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    mr_hustig@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Eknes

Jørn Vegard's Achievements

  1. noen som har trimmet en e39 520i 97mod før? passer 2,8 innsuget på 2,0? eventuelt noen som har en kompressor liggende som de vil ha solgt?
  2. dette skal eg ut i garasjen og sjekke. takker for svar
  3. får som sagt ikkje tempen skikkelig opp i min 520i 97 før etter 45min kjøring eller bilen står på tom gang. mister ikkje kjølevann så vannpumpa er vell ikkje gåen? fant noe gul brunt gugg under oljepåfyllingslokket og har hørt at dette er et tegn på at toppakningen er gåen, men kan ikkje finne noe lekasjer. noen som har hatt samme problem eller vet mer om dette siden eg ikkje vil kalle meg akkurat for noen mekaniker? takker på forhånd for svar=)
  4. Da anbefaler jeg et motorskifte. Blir ikke allverdens med nye kamakseler og en remap, men motoren vil bli sprekere og med bedre respons. 528 motor måtte da vært ypperlig? motor bytte hadde nok vært greit men tipper en lettere trimmet 2 liter er mye hissigere enn en 2,8liter. men takker for svar allikevel
  5. saken er at eg gjerne vil ha bilen men kunne også tenkt meg noe som går bedre. derfor eg spør om noen som har prøvd å bytte..for å ha bilen med rund 190/200hk hadde vært helt rått
  6. har en 97 520isom ligger til salgs men visst eg ikkje får solgt den må eg få litt mer drag i den. så de hadde kammer og innsug og chiper til e39 på schmiedmann.no men er det noen som har skiftet dette på sin bil? merket noe forskjell?
  7. Vurderer nå å selge min meget pene og velholdte bil grunnet overgang til billigere bil. Bilen har jevnlig blitt vasket utvendig og innvendig en gang i uken. Spesiell og sjelden farge Biarritzblau. Front,hekk og hele v-side er nylakket for ca en mnd siden(pga steinsprut og småriper) ingen fargeforsjell. Står 17"RondellD58 8,5" 225/45fremme og 10" 245/45bak på bilen nå(godkjent i vognkort) og originale 15" vint med gode piggfrie dekk følger med. Nye dekk bak sommer. Originalmont Webasto kupevarmer med fjernkontroll og tidsstyring. Hella angeleyes front,hvite side blink, 2001look LED baklykter. 2001 Grill/nyrer. Sideairbag og stålbjelker. Senket 40mm(godkjent i vognkort).M5 lippe på bagasje lokk. 2delt klima. Import i 2000 fra tyskland. Nylig vært på inspektion1 service og hjulstillingskontroll.Bremser fremme ble skiftet i sommer og bak i fjor sommer. Har papierer på nesten alt som er gjort med bilen siden den kom til Norge. Bilen blir EU godkjent til Januar 2011 før salg. 2000watts forsterker og kasse med 2stk 10"MTX Tunder 5500 subelement kan følge med for 4000kr ekstra(Alpine diskant og mellomtone mont i hatte hylle) meget god lyd. Innbytte i billigere bil mulig, helst bmw som e34 520/525/530/m5 eller liten varebil som Berlingo ell lignende. Ring eller send sms etter kl 1700. Ønskelige bilder kan mailes. BUD VURDERES bare ring. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Utstyr ABS Airbag Aircondition Alarm Alu. felger Antispinn DEFA-pakke ESP EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 4 Fjernst./Sentrallås Kjørecomputer Klima Klimaautomatic Kurve/tåkelys Midtarmlene Nedfellb. baksete Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinnratt Skipose Soundsystem Sportsunderstell Startsperre Utetemp.
  8. takker
  9. noen som vet hvor mye en m5 e34 med 3,8liter motoren veier?
  10. har du skjekka kor mykje hk det er på hjulene på skjønnheten?
  11. takker for svar folkens.. får se ka eg gjør med saken siden det er mye styr å bytte motor med tanke på alt annet enn bare selve motorbytte..
  12. hei. noen som vet hvor en kan få tak i en 523i motor(M52 B25)?og om det er mye styr å få registrert en vanlig 520 til 523.. bremser?? understell??
×
×
  • Opprett ny...